قطعات کامپیوتر

دو مدل نمایشگر هوشمند هوآوی رونمایی شدند

به تازگی دو مدل نمایشگر هوشمند هوآوی با نام های هوآوی اسمارت اسکرین اس و هوآوی اسمارت اسکرین اس پرو معرفی شدند. این دو نمایشگر در یک رویداد خبری و در چین معرفی شدند و به همراه آنها یک نمایشگر هوشمند مخصوص اتومبیل هم رونمایی شد. سری اس از اسمارت اسکرین ها یا همان نمایشگر های هوشمند در سه اندازه 55، 65 و 75 اینچی به بازار خواهند آمد.

هوآوی یکی از پر خبرترین و فعال ترین شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیک و گوشی موبایل است و همه این ها با وجود تحریم هایی است که بر این شرکت اعمال شده. گفته می شود مهم ترین ویژگی نمایشگر های هوشمند سری اس هوآوی برخورداری از سیستم عامل Harmony OS است.

این سیستم عامل که ساخته و مخصوص هوآوی است برای رقابت با اندروید و در حقیقت پشتیبانی از برنامه هایی است که هوآوی امکان برخورداری از آنها را به دلیل تحریم، ندارد.

هوآوی اسمارت اسکرین اس و هوآوی اسمارت اسکرین اس پرو معرفی شدند

لیست قیمت مانیتور

مشخصات نمایشگر هوشمند هوآوی اسمارت اسکرین سری اس

نمایشگر هوشمند در حقیقت یک دیوایس کامل و کاربردی است که می تواند جایگزین تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر چه برای کار چه برای گیمرها باشد. نمایشگرهای هوشمند جدید هوآوی سری اس محدودیت های سخت افزاری و آپدیت های نرم افزاری تلویزیون های هوشمند را نیاز ندارند.

این باعث می شود که کاربر تجربه تعاملی بیشتری با این سری از نمایشگر هوشمند هوآوی داشته باشد. در این نمایشگر ها یک دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی پاپ آپ و با رزولوشن فول اچ دی قرار دارد که برای برقراری تماس های تصویری به کار می روند و از تماس های صوتی هم پشتیبانی کامل می کنند.

حتی امکان انتقال تماس از روی تلفن هوشمند به این نمایشگر هوشمند هم امکان پذیر است و شما می توانید تماس موبایل خود را روی نمایشگر پاسخ دهید. انتقال اطلاعات از این نمایشگر با کابل LAN سرعت بیشتری دارد و می توانید تماس هایی با کیفیت بالاتری بگیرید.

هوآوی اسمارت اسکرین اس و هوآوی اسمارت اسکرین اس پرو از نمایشگری با نرخ رفرش بسیار سریع 120 هرتز پشتیبانی می کنند که قابلیت نمایش انیمیشن ها را با بالاترین کیفیت فراهم می آورد. از لحاظ سیستم صوتی هم نمایشگر هوشمند هوآوی سری اس از 4 اسپیکر 10 وات پشتیبانی می کنند که کیفیت پخش صدای بالایی را امکان پذیر می کند.

مشخصات نمایشگر هوشمند هوآوی سری اس

قابلیت های نمایشگر هوشمند سری اس هوآوی

تجربه بصری روی این نمایشگر جلوه جذابی دارد. کاربر می تواند ویدئوها را با کیفیت بالا مشاهده کند و تماس های تصویری هم کیفیت عالی خواهند داشت. با توجه به این که در حال حاضر اکثر تماس ها و جلسات به صورت آنلاین است، امکان تماس تصویری چهار نفره و 45 دقیقه ای در این اسمارت اسکرین وجود دارد.

بعد از 45 دقیقه هم کاربر می تواند دوباره تماس را برقرار کند. محدودیت تماس از طریق گجت وجود ندارد و کاربران این تماس ها را از طریق گوشی موبایل، تبلت و کامپیوترهای شخصی خودشان می توانند متصل کنند.

امکان مشاهده منزل یا دفتر کار حتی در صورت خاموش بودن نمایشگر هوشمند هم وجود دارد. به صورتی که اگر شما جایی دور از نمایشگر هوشمند هوآوی هم باشید می توانید با برقراری تماس از طریق موبایل و اتصال به دوربین این نمایشگر مکان اطراف آن را مشاهده کنید. این حالت برای زمانی که در مسافرت هستید بسیار کاربردی است و می توانید از طریق نمایشگر تمام خانه را پوشش دهید.

این نمایشگر قابلیت هایی را نیز برای کودکان در نظر گرفته است. از جمله اینکه بچه ها می توانند با استفاده از ساعت هوشمند هوآوی خود از طریق این نمایشگر هوشمند با والدین خود در ارتباط باشند.

قابلیت های نمایشگر هوشمند هوآوی سری اس

قیمت در نظر گرفته شده برای نمایشگر 55 اینچ هوآوی اسمارت اسکرین 503 دلار، نمایشگر هوشمند 65 اینچ 763 دلار (نسخه پرو با قیمت 870 دلار) و نمایشگر 75 اینچی 1068 دلار (نسخه پرو آن 1221 دلار) می باشد. بر اساس اعلام رسمی شرکت هوآوی این نمایشگرهای هوشمند از ژانویه پیش فروش خواهند شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یکی از قابلیت های فوق العاده ای که خوندم این بود که به ساعت هوشمند هم متصل میشه و این عالیه، البته با توجه به کرونا و تذریس های انلاین، برای استادان و معلمین باید عالی باشه، و جلسات اداری، البته بشرطی که خونه ت تمیز باشه، چون خوندم که نمایش تمام فضا داره😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا