Connect with us

راه اندازی شبکه حرفه ای با درایو اس اس دی جدید سامسونگ

منتشر شده

در

راه اندازی شبکه حرفه ای با درایو اس اس دی جدید سامسونگ

راه اندازی شبکه حرفه ای بادرایو اس اس دی جدید سامسونگامکان پذیر خواهد بود و از این SSD ها می توان برای اهدافی مانند تراکنش های آنلاین بانک اطلاعاتی و … استفاده کرد. سامسونگ الکترونیک از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان درایو هایاس اس دیدر جهان است.سامسونگ علاوه بر تولید SSD های متنوع و با کیفیت،هزینه و زمان بسیاری را صرف تحقیق،توسعه و اختراعات در زمینه درایوهای SSD میکند. چندی پیش سامسونگ 2 مدل از SSD های خود یعنی PM863 و SM863 را برای ارائه به شرکت های بزرگ و سرورهای مرکزی ارائه کرد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

راه اندازی شبکه حرفه ای با درایو اس اس دی جدید سامسونگ

لزوم ارائه سرعت در روند داده ها و افزایش فشار به مرکز داده ها،شرکت ها را مجبور به استفاده از ذخیره سازهایی پرسرعت اما در حجم و اندازه کم کرد.

این ذخیره سازها علاوه بر موارد ذکر شده،باید قابلیت های دیگری مانند مصرف پائین انرژی و همچنین حرارت تولید شده کمی میداشتند. به همین علت سامسونگ 2 درایو SM863 و PM863 را در حجم های متنوع تولید و به این شرکت ها عرضه کرد.این درایو ها مجهز به تکنیک V-NAND سه وجهی و بوده که باعث میشود یک عملکرد فوق العاده و قابل اطمینان برای گردش اطلاعات رقم بخورد. و حالا سامسونگ به صورت عمومی اعلام کرده است که علاوه بر فروش کلی اینهارد اس اس دیها ،از حالا این مدل ها به صورت خورده فروشی و برای خرید عموم مردم در دسترس است.

راه اندازی شبکه حرفه ای با درایو اس اس دی جدید سامسونگ

اکنون کاربران در جوامع کوچکتر کاری میتوانند از این SSD ها برای اهدافی مانند تراکنش های آنلاین،بانک اطلاعاتی و سرور،صندوق ایمیل و دیگر مصارف تحت شبکه که نیازمند سرعت های بالا هستند استفاده کنند.لازم به ذکر است با توجه به فناوری های استفاده شده در این مدل ها،عمر مناسبی برای IC های حافظه به وجود آمده است.

ا دیدگاه

  1. مرجان

    جولای 5, 2016 در 11:24 ب.ظ

    با سلام و عرض ادب،راه اندازی شبکه حرفه ای با درایو اس اس دی جدید سامسونگ خب خیلی خوبی بود که از سایت خوب آی تی بازار خوندم ممنون و تشکر از سایت خوب آی تی بازار،میتوانیم از این SSD ها برای اهدافی مانند تراکنش های آنلاین،بانک اطلاعاتی و سرور،صندوق ایمیل و دیگر مصارف تحت شبکه که نیازمند سرعت های بالا هستند استفاده کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار