Connect with us

چگونه حساب ریپورت شده تلگرام را آزاد کنیم

منتشر شده

در

چگونه حساب ریپورت شده تلگرام را آزاد کنیم

4

4 دقیقه

تلگرام یک برنامه پیام رسان بسیار پرکاربرد می باشد که در طول سال ها محبوبیت زیادی به دست آورده است و اغلب به عنوان جایگزین برتر برای سایر پیام رسان ها مانند واتساپ در نظر گرفته می شود. محبوبیت تلگرام به دلیل توانایی در ارائه ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در اختیار کاربران گذاشته است. یکی از مشکلات رایجی که ممکن است هنگام استفاده از تلگرام با آن مواجه شوید، عدم ارسال پیام به کاربران ناشناس می باشد که اصطلاحاً به آن «ریپورت» شدن می گویند. این اتفاق ممکن است برای همه ی ما رخ دهد و نه باید نگران آن باشیم زیرا تلگرام راه هایی را برای ما گذاشته است تا بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

ماده اولیه یا مصرفی

  • اپلیکیشن تلگرام

ابزارها

  • ربات تلگرام
  • پشتیبانی تلگرام

مرحله 1: استفاده از ربات تلگرام

رفع ریپورت شدن حساب تلگرام با کمک ربات

رفع ریپورت شدن حساب تلگرام با کمک ربات

در این روش از ربات رسمی تلگرام برای رفع ریپورت یا مسدود شدن حساب کاربری خود استفاده کنید. با کمک ربات spambot@ می توانید درخواست خود را برای تلگرام ارسال کنید تا مشکل شما بررسی و برطرف شود.

مرحله 2: از افراد ناشناس بخواهید تا به شما پیام دهند

دریافت پیام از طرف کاربران ناشناس در تلگرام

دریافت پیام از طرف کاربران ناشناس در تلگرام

یکی از ساده ترین و پرکاربردترین راه ها برای خروج از مسدود شدن تلگرام این است که از سایر افراد ناشناس در یک گروه تلگرام بخواهید که حداقل 10 پیام یا استیکر را به صورت خصوصی به مدت 7 روز متوالی برای شما ارسال کنند. اگر این کار را انجام دهید به احتمال زیاد شما از تحریم تلگرام خارج خواهید شد.
نکته:
این مرحله از طرف تلگرام تایید نشده است اما برخی از کاربران این روش را امتحان کرده اند و مشکلشان برطرف شده است.

مرحله 3: ارسال ایمیل به پشتیبانی تلگرام

ایمیل به پشتیبانی تلگرام

ایمیل به پشتیبانی تلگرام

با کمک این روش شما درخواست خود را برای حذف از ریپورت یا مسدود شدن تلگرام به صورت ایمیل برای پشتیبان تلگرام ارسال کنید. دقت داشته باشید که ایمیل خود را حتما باید به زبان انگلیسی به آدرس spam@telegram.org ارسال کنید. برای ارسال درخواست می توانید از متنی که برای شما آماده کرده ایم استفاده کنید:Dear Telegram Support.

As My telegram account has been spammed suddenly. I have several Telegram accounts, and I am doing the same activities with all these accounts. It is strange that this particular account of mine is in trouble.

Please examine the issue and fix my problem. I request you to remove the spam from my account.

Thanks.

مرحله 4: تماس با پشتیبانی تلگرام

برقراری تماس با پشتیبانی تلگرام

برقراری تماس با پشتیبانی تلگرام

اگر مراحل بالا را انجام دادید و مشکل شما برطرف نشد، حتما این مرحله را انجام دهید. شما می توانید به دو صورت با پشتیبانی تلگرام ارتباط برقرار کنید. با جستجوی عبارت «Telegram Support» در گوگل به صفحه پشتیبانی تلگرام ارتباط برقرار کنید و مشکلات خود را در آن جا به زبان انگلیسی بیان کنید و یا از طریق اپلیکیشن تلگرام اقدام کنید. بعد از ورود به تلگرام نماد «سه خط» را انتخاب کنید و سپس وارد «Settings» شوید. بر روی «Ask a Qusetion» و سپس «Ask a Volunteer» ضربه بزنید تا مستقیم به اپراتور تلگرام متصل شوید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار