Connect with us

رم کامپیوتر اپیسر Phanter Rage سازگار با مادربرد ایسوس

منتشر شده

در

رم کامپیوتر اپیسر Phanter Rage سازگار با مادربرد ایسوس

کمپانی Apacer یکی از تولید کنندگان رم کامپیوتر بازار آی تی، به تازگی جدیدترین رم های خود را با نام Phanter Rage رونمایی کرد. طبق ویژگی های اعلام شده این محصولات جزء رم های رده بالا محسوب می شوند که می توانند پاسخگوی نیاز کاربران حرفه ای باشند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

رم کامپیوتر اپیسر

لیست قیمت رم کامپیوتر

رم کامپیوتر های DDR4 سری Phanter Rage شرکت اپیسر قرار است در کیت های تک و دو ماژول به بازار قطعات کامپیوتر عرضه شوند؛ همچنین نمای ظاهری زیبا، هیت سینک خاص به همراه طراحی پلنگ که نماد این گروه از حافظه های رم کمپانی Apacer است، نمای ظاهری این رم ها را دو برابر کرده است.

رم کامپیوتر اپیسر Apacer Phanter Rage

رم کامپیوتر Apacer Phanter Rage به دیود های LED RGB با فناوری سازگار با مادربرد های جدید کمپانی ایسوس از جمله ASUS Aura Sync مجهز شده اند. علاوه بر این شرکت اپیسر نیز اعلام کرد، که به زودی رم های Phanter Rage را با ماد ASUS TUF راهی بازار کامپیوتر خواهد کرد.

رم کامپیوتر اپیسر Apacer

لازم به ذکر است جدیدترین رم کامپیوتر اپیسر با پروفایل Intel XMP 2.0 نیز سازگار می باشد و به زودی در ظرفیت های 8 و 16 گیگابایتی تولید خواهند شد. اپیسر در اطلاعیه ای خاطر نشان کرد که تصمیم دارد از تراشه های DRAM با کیفیت بسیار بالا و طراحی جدید در ساخت این رم ها استفاده کند که با صرف انرژی کمتر، بتوانند عملکرد بهتر و توان حرارتی پایین تری را ارائه کنند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد رم کامپیوتر اپیسر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. سیروس

    ژوئن 23, 2018 در 10:14 ق.ظ

    خبرهای رم کامپیوتر ها خیلی خوب به روز هستند من واقعا لذت میبرم وقتی می خونم… رم کامپیوتر اپیسر Phanter RageRage بنظرم یکی از بهترین رم های کمپانی Apacer لایک.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار