Connect with us

روتر تی پی لینک آرچر AX50 مجهز به پردازنده اینتل

منتشر شده

در

روتر تی پی لینک آرچر ax50 مجهز به جدیدترین پردازنده اینتل

در حال حاضر محصولات تی پی لینک در بازار تجهیزات شبکه دارای طرفداران و خریداران بی شماری می باشند، از این رو شرکت TP-Link سالانه با معرفی جدیدترین محصولات خود از جمله مودم، روتر، اکسس پوینت و سوئیچ شبکه توانسته است باعث رونق بازار آی تی شود و فروش خوبی را در این میان از آن خود کند.

روتر تی پی لینک آرچر ax50 رونمایی شد

لیست قیمت روتر

کمپانی فعال و محبوب تی پی لینک هم اکنون جدیدترین روتر خود را با نام Archer AX50 به لیست قیمت محصولات خود اضافه کرده است، این روتر حرفه ای TP-Link با بهره مند شدن به جدیدترین سخت افزار های اینتل می تواند نسبت به روتر های نسل قبل عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

روتر تی پی لینک Archer AX50 دارای بهترین عملکرد ممکن :

روتر آرچر AX50 تی پی لینک بر اساس پلتفرم اینتل Lantiq و  پردازنده اینتل GRX350 طراحی و تولید شده است، این روتر تی پی لینک نیز قادر است از شبکه Wi-Fi 6 802.11ax نیز پشتیبانی نماید، بدین ترتیب می تواند نهایت سرعت را در اختیار شما قرار دهد.

لازم به ذکر است روتر تی پی لینک Archer AX50 با مجهز شدن به چیپست WAV654 از پس کنترل کانال های رادیویی نیز برخواهد آمد، علاوه بر این از شبکه دو باندی 2×2 MIMU هم پشتیبانی می کند، البته دو باند 2.4 و 5.0 گیگاهرتز روتر آرچر AX50 می تواند بیشینه سرعت 574 و 2402 مگابیت را در اختیار کاربران قرار دهد.

روتر تی پی لینک آرچر ax50

از دیگر مشخصات ظاهری این روتر TP-Link می توان به 4 پورت LAN اشاره کرد، که هر کدام دارای سرعت حداقل 1 گیگابیت در ثانیه می باشند، همچنین کمپانی تی پی لینک یک رابط USB 3.0 نیز برای این محصول در نظر گرفته است. متاسفانه کمپانی سازنده هنوز قیمت این روتر جدید خود را اعلام نکرده، ولی این طور که به نظر می رسد به زودی شاهد عرضه آن به بازار تجهیزات شبکه خواهیم بود.

لیست قیمت روتر تی پی لینک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار