تجهیزات شبکه

روتر پرسرعت توتولینک N600R وارد بازار تجهیزات شبکه می‌شود

شرکت TOTOLINK یکی از تولیدکنندگان معتبر تجهیزات شبکه است که در سال‌های اخیر موفق شده تا سهم قابل قبولی از بازار تجهیزات شبکه در آسیا، آفریقا و اروپا را به خود اختصاص دهد. کیفیت قطعات، قیمت مناسب و همچنین تنوع محصولات توتولینک در تمامی گروه‌ها موجب شده تا شمار کاربران محصولات توتولینک روز ‌به ‌روز افزایش یابد.

روتر توتولینک مدل TOTOLINK N600R

خوشبختانه از سال گذشته تجهیزات شبکه توتولینک وارد بازار آی تی ایران شده و هم‌ اکنون انواع مودم ، روتر ، اکسس‌پوینت، توسعه‌ دهنده وای ‌فای (RE) ، سوئیچ و پاورلاین با برند TOTOLINK و گارانتی 36 ماهه گرین در دسترس کاربران است. اما پس از چند ماه انتظار، روتر قدرتمند و پرسرعت N600Rتوتولینکدر روزهای آینده وارد بازارهای داخلی تجهیزات شبکه می‌شود. خواننده اخبار آی تی بازار باشید تا در ادامه با این روتر منحصر به فرد بیشتر آشنا شوید:

روتر توتولینک پرسرعت TOTOLINK N600R

مشخصات فنیروتر توتولینک مدل TOTOLINK N600R

  • در اینروترو تمامی محصولات برند توتولینک از چیپ‌های باکیفیت کمپانی معتبر Realtek استفاده شده تا کارکرد پایدار و سریعی را برای کاربران به ارمغان آورد.

  • روتر توتولینک چهار آنتن ثابت 5 دسیبلی دارد که قابلیت چرخش 180 درجه‌ای داشته و می‌توانند امواج وای ‌فای را در شعاع 360 درجه‌ در محیط منتشر کنند. 

  • روتر پرسرعت توتولینک یکی از روترهای جدید سری N این شرکت است که با استفاده از باند 2.4 گیگاهرتز، می‌تواند بسته‌های اطلاعاتی را با سرعت 600 مگابیت بر ثانیه ( دو برابر روترهای معمولی و رایج بازار شبکه ) منتقل کند. با این اوصاف، مدلN600R از سریع‌ترین نرخ تبادل اطلاعات در میان روترهای سری N برخوردار است. 

  • اما این روتر یک قابلیت ویژه و منحصر‌بفرد دارد که آن را متمایز می‌کند. تعبیه کلید کشویی Turbo بر روی این مدل، به نوعی قابلیت اورکلاکینگ آن نیز محسوب می‌شود، چراکه با فعال شدن حالت توربو، قدرت امواج وای‌فای و میزان پوشش‌دهی محدوده سیگنال‌های وایرلس به نحو چشمگیری افزایش می‌یابد. در حقیقت کاربر می‌تواند با روشن کردن حالت توربو در این روتر TOTOLINK، دو شاخص قدرت و پوشش‌دهی محدوده وای‌فای را بیشتر کند. این موجب می‌شود تا نگرانی کاربر درخصوص وجود نقاط کور منزل یا محیط کار و ضعف سیگنال‌ها تا حد زیادی برطرف گردد.

  • تنظیمات متعدد فایروال نظیر فیلترینگ URL، پشتیبانی از مکانیسم QoS، قابلیت تعریف دو SSID مجزا، سرعت دو برابری نسبت به دیگر روترهای سری N، برخورداری از الگوریتم‌های مدرن حفاظتی WPA/WPA2-PSK و امکان کنترل امواج وای ‌فای توسط والدین، این محصول را برای انجام بازی‌های آنلاین، استریم ویدیو‌های HD، ایجاد و مدیریت منسجم شبکه در سازمان‌ها و وبگردی در خانه یا محل کار به گزینه‌ای مناسب و مقرون‌ به ‌صرفه تبدیل کرده است.

    تجهیزات شبکه توتولینک

طراحی روتر توتولینک N600R

کلید فشاری RST و WPS دستور راه‌اندازی دوباره و اتصال آسان و ایمن با دیگر تجهیزات وایرلس در کناره‌ های روتر قرار دارند. یک درگاه کابلی WAN با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه برای دریافت اینترنت و پیکربندی روتر و چهار درگاه شبکه برای اتصال کابلی تا چهار کامپیوتر دسکتاپ یا لپ‌ تاپ به روتر در نظر گرفته شده که وضعیت فعالیت هر 5 درگاه توسط یک LED سبزرنگ مشخص می‌شود. علاوه بر این، پشتیبانی از قابلیت WPS نیز سبب شده تا کاربران با فشار یک کلید و به دور از تنظیمات پیچیده، شبکه WIFI خود را گسترش دهند.

همچنین کلید Turbo نیز در سمت دیگر روتر جانمایی شده تا اهرم افزایش قدرت سیگنال ‌دهی روتر توتولینک را به دستان کاربر بسپارد.

Router Totilink

گارانتی روتر توتولینک:

روتر پرسرعت N600RشرکتTOTOLINKبا گارانتی 36 ماهه گرین به زودی در بازارهای کشور توزیع می‌شود. شرکت پردیس صنعت سیاره سبز ( گارانتی گرین )، به عنوان یک شرکت خدمات پس از فروش خوش نام و پاسخگو بر روی محصولات Green به خوبی برای مصرف کنندگان بازار آی تی شناخته شده است و با پشتوانه ای به نام گارانتی گرین و کیفیت مطلوب سخت افزاری برند توتولینک انتظار می رود این برند در بازار تجهیزات شبکه محبوبیت قابل توجه ای را از طرف کاربران به خود اختصاص دهد.

منبع : شرکت پردیس صنعت سیاره سبز (گرین)

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. در حقیقت نام TOTOLINK به عنوان برند بین المللی شناخته می شه و هم اکنون در 55 کشور جهان حضور فعال و مستمر دارد. در سال های گذشته و به صورت متوالی، برند IPTIME پر فروش ترین برند تولید کننده تجهیزات شبکه در کشور کره جنوبی برگزیده شد و استقبال کاربران داکت در این کشور به گونه ای بوده که سایر تولید کنندگان برای رقابت با IPTIME شرایط بسیار دشواری را تجربه کنند. محصولات توتولینک به صورت اختصاصی برای کاربران SOHO طراحی و تولید می شوند و به نظر می رسد این برند برنامه ای برای ورود به بازار تجهیزات Enterprise ندارد. مهم ترین نکته در خصوص توتولینک، تنوع بسیار کم محصولات است و در حالت کلی برای نوع نیاز و کاربرد شما فقط یک محصول ارائه می شود. شاید این مورد در انتخاب و خرید یک روتر پرسرعت سبب انتخاب بی دردسر و آسان کاربران شود، اما ممکن است آن محصول تمام نیازهای کاربر را تحت پوشش قرار ندهد.

  2. روتر توتولینک N600R از نظر سرعت عالی عالیه امیدواریم هر چه زودتر شرکت پردیس صنعت سیاره سبز این روتر رو با گارانتی گرین وارد بازار تجهیزات شبکه کنه.

  3. سلام قیمت روتر توتولینک N600R رو کی اعلام میکنید، آیا نماینده فروش تجهیزات شبکه TOTOLINK در اصفهان دارید؟

    1. سلام جناب بختیاری، قیمت روتر پرسرعت توتولینک N600R هنوز اعلام نشده و این روتر در روزهای آینده توسط شرکت گرین  توزیع می گردد، برای خرید تجهیزات شبکه توتولینک می بایست با نمایندگی های گرین تماس بگیرید، البته از طریق لینک ذیل نیز می توانید با ایشان ارتباط برقرار کنید:
      لیست قیمت محصولات توتولینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا