Connect with us

روش فعال سازی تیک آبی اینستاگرام

منتشر شده

در

فعال سازی تیک آبی اینستاگرام

اینستاگرام برای اولین بار در سال 2018 این امکان را به طور رسمی برای کاربران فراهم کرد تا حساب های خود را تأیید هویت کنند. در روزهای اول این ویژگی تنها برای سلبریتی ها و ورزشکاران فعال بود اما با گذشت چند ماه این ویژگی برای کسب و کارهای معتبر نیز فعال شد. تا اوایل سال 2021 ویژگی Swipe up یکی از امکانات خاص اینستاگرام محسوب می شد و تنها برای صفحات بیش از یک هزار فالوور و صفحات دارای تیک آبی فعال بود اما از اواسط 2021 این ویژگی برای تمام حساب ها فعال شد. دریافت تیک آبی دیگر ویژگی هایی را به همراه خود دارد که در این مقاله برای شما توضیح می دهیم.

نشان یا تیک آبی در اینستاگرام چیست؟

حتماً در اینستاگرام کنار برخی از نام ها تیک آبی را مشاهده کرده اید. نشان آبی در اینستاگرام به این معناست که این شرکت تأیید می کند این صفحه برای یک سلبریتی، برند جهانی یا عمومی و چهره مشهور از جمله خواننده یا ورزشکار می باشد. این نشان تأیید می کند که صفحه جعلی نمی باشد و توسط همان افراد مشهور اداره می شود. این نکته را در نظر بگیرید  که بسیاری از افراد مشهور یا برندهای جهانی دارای تیک آبی می باشند اما برخی از چهره های مشهور این نشان تأیید را ندارند که می توان گفت خودشان برای دریافت نشان آبی درخواست نداده اند یا از سوی اینستاگرام تأیید نشده اند.

فعال سازی تیک آبی اینستاگرام هنرمندان

فعال سازی تیک آبی اینستاگرام هنرمندان

تیک آبی در دیگر پلتفرم هایی نیز مانند یوتیوپ، فیسبوک، توییتر و پینترست ارائه می شود و همچنین برخی از کانال های تلگرامی نیز دارای تیک آبی می باشند. مراحل دریافت تیک آبی در فیسبوک مانند مراحل دریافت در اینستاگرام می باشد. دریافت تیک آبی مزایایی با خود به همراه دارد از جمله افزایش تعداد فالوورها، این نشان به انحصاری بودن برند شما کمک می کند و از نام تجاری شما محافظت می کند.

شرایط دریافت تیک آبی برای اینستاگرام

اینستاگرام برای دریافت تیک آبی قوانینی را گذاشته است که باید تمام شرایط مورد نظر را داشته باشید تا با راستی آزمایی تمام مراحل را پشت سر بگذارید.

  • حساب باید عمومی باشد
  • حساب کاربری باید دارای عکس، بیو و حداقل یک پست داشته باشد
  • هنگام ثبت نام از نام واقعی خود استفاده کنید
  • هنگام بارگذاری مدارک حتماً پاسپورت خود را بارگذاری کنید.

اینستاگرام گفته است حساب های تأیید شده نمی توانند تغییر نام دهند یا تأیید را به حساب دیگری منتقل کنند و گفته هدف از نشان آبی این است که مردم بدانند حساب بررسی شده و ما تأیید کرده ایم که آن ها همان چیزی هستند که می گویند. همچنین اینستاگرام بیان کرده اگر متوجه شویم تأیید حساب به روش های غیرقانونی انجام شده باشد یا فردی حساب کاربری خود را بعد از تأیید بفروشد به جدیت برخورد می کند و نشان تأیید آن ها را حذف خواهد کرد و احتمال تعلیق حساب کاربری نیز می باشد.

احراز هویت تیک آبی اینستاگرام

احراز هویت تیک آبی اینستاگرام

اینستاگرام تأکید کرده است که اگر هنگام درخواست تیک آبی اطلاعات نادرست یا گمراه کننده ای را وارد کنید ممکن است حساب کاربری شما غیرفعال شود. اگر حساب شما تأیید شد ممکن است اینستاگرام از شما بخواهد ابزارهای امنیتی مانند احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید.

تیک آبی را خریداری نکنید

هرچیزی که طرفدار زیاد داشته باشد قطعاً در کنار آن بازار سیاهی هم وجود دارد در این بین تیک آبی اینستاگرام هم از این بازار مستثنی نیست. برخی از افراد یا شرکت ها ادعا می کنند با پرداخت هزینه ای می توانند در کمتر از 48 ساعت به صفحه شما تیک رسمی اینستاگرام را بدهند اما شرکت اینستاگرام گفته است برای دریافت تیک آبی هیچ هزینه ای نه باید پرداخت کنید و اگر کسی از شما مبلغی درخواست کرد سودجو می باشد و قصد کلاهبرداری از شما را دارد. در خواست تیک آبی کاملاً رایگان است که تنها باید از حساب کاربری خودتان درخواست فعال سازی بدهید و این درخواست از دیگر برنامه های جانبی انجام نمی شود.

بازار سیاه تیک آبی اینستاگرام

بازار سیاه تیک آبی اینستاگرام

چگونه تیک آبی برای اینستاگرام دریافت کنم؟

برای دریافت تیک آبی از طریق پروفایل کاربریتان باید اقدام کنید. این تنها راه دریافت تیک آبی برای اینستاگرام است. همچنین در قسمت بالا توضیح داده ایم از هیچ شرکت یا سازمانی تیک آبی برای اینستاگرام را خریداری نکنید و اگر این چنین باشد کلاهبرداری محسوب می شود تنها راه برای گرفتن تیک آبی درخواست از طریق پروفایل کاربریتان در اینستاگرام می باشد.

برای درخواست گرفتن تیک آبی وارد پروفایل خود شوید و وارد Settings شوید بعد از ورود برروی قسمت Account رفته و گزینه Request Verification را انتخاب کنید.

مراحل ریجستر و دریافت تیک آبی اینستاگرام

مراحل ریجستر و دریافت تیک آبی اینستاگرام

در صفحه Request verification باید اطلاعات شخصیتان را از جمله نام کاربری، نام و نام خانوادگی، انتخاب دسته ای که در آن فعالیت می کنید و نام کشورتان را وارد کنید این نکته را فراموش نکنید که برای احراز هویت تنها کارت شناسایی بین المللی یعنی پاسپورت قابل قبول می باشد و اینستاگرام کارت ملی و شناسامه به زبان ایرانی را قبول نمی کند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار