تبلت

رونمایی از تبلت های جدید سامسونگ در رویداد آنپکد 2020

در رویداد رونمایی از محصولات جدید سامسونگ، علاوه بر گوشی های سری نوت 20، دو مدل تبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی تب اس 7 و گلکسی تب اس 7 پلاس هم معرفی شدند. در این رویداد که به صورت آنلاین برگزار شد هندزفری بلوتوث جدید این کمپانی یعنی گلکسی بادزبین، گوشی گلکسی فولد و همچنین ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 هم معرفی شدند. در مورد دو مدل تبلت جدید سامسونگ باید گفت این دو مدل شباهت های زیادی به هم دارند و در حقیقت عمده ترین تفاوت آنها در اندازه نمایشگر این دو تبلت است.

مشخصات فنی تبلت گلکسی تب اس 7

لیست قیمت تبلت سامسونگ

مشخصات فنی Galaxy Tab S7

تبلت گلکسی تب اس 7 وزنی معادل 495 گرم دارد و نسبتا سبک محسوب می شود. ابعاد این تبلت جدید سامسونگ 253.8 در 165.4 در 6.34  میلی متر است. نمایشگر آن 11 اینچ امولد و 1600 در 2560 پیکسل را پشتیبانی می کند. تراشه به کار رفته در این مدل اگزینوس 990 است و پردازشگر گرافیکی آن نیز از نوع Mali-G77 MP11 است. تبلت گلکسی تب اس 7 سامسونگ دارای اسپیکر چهارگانه است و از یک سیستم شارژ سریع 25 وات پشتیبانس می کند. این تبلت در سه رنگ مشکی، نقره ای و برنزی جدید سامسونگ عرضه شده است. رنگ Mystic Bronze را امسال سامسونگ برای تمامی محصولات جدیدش در نظر گرفته است. رنگ بندی و جنس بدنه به نحوی طراحی و اجرا شده است که اثر انگشت بر روی بدنه کمتر نشان داده شود. نکته جذاب در این تبلت استفاده از اس پن یا همان قلم جادوییست که در این دو مدل کاملا بهینه سازی شروع شده است. علاوه بر امکان نوشتن بر روی صفحه، این قلم امکان چند کنترل حرکتی از راه دور را نیز بر روی مانیتور فراهم می کند.

مشخصات فنی تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس

مشخصات فنی Galaxy Tab S7 Plus

مانیتور 12.4 اینچی تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب اس پلاس از نوع امولد و 1752 در 2800 پیکسل را پشتیبانی می کند و در واقع بزرگترین تفاوت آن با گلکسی تب اس معمولی است. حافظه این مدل هم درست عین مدل دیگر در دو مدل 128 گیگابایت و 256 گیگابایت با رم به ترتیب 6 و 8 گیگابایت عرضه شده است. نرخ رفرش برای هر دو مدل نیز 120 هرتز است. ویژگی تبلت سری تب اس سامسونگ این است که شما با استفاده از سیستم Audio Bookmark در این دو مدل می توانید صدایی را ضبط کرده و بعدا آن را به نوشتار تبدیل کنید یا بر روی فایل های پی دی اف ذخیره شده یادداشت بگذارید و آن را به صورت پاورپوینت ذخیره کرده و بعدا آنها را اصلاح کنید. هر دو مدل دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین عقب 13 مگاپیکسلی می باشند. هر دو مدل تبلت در دو نسخه پشتیبانی از وای فای و سیم کارت خور عرضه می شوند که بسته به نوع پشتیبانی از اینترنت از پایه قیمت 700 یورو قیمت آنها شروع خواهد شد و احتمالا تا حدود 900 یورو خواهند بود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. لپ تاپ Galaxy Tab S7 Plus کیفیت نمایش خب حرف نداره و برای کسایی که طراحی میکنند مناسبه، ولی بنظر من قسمت عالیه این لپ تاپ کیفیت فیلم برداری و صداش هست که معرکه ست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا