موبایل

رونمایی آیفون SE و ایرپادز پرو جدید اپل تا چند ماه آینده

آیفون SE و ایرپادز جدید اپل بر اساس گزارشی که در سایت معتبر Mac Otakara منتشر شد، تا ماه آپریل 2021 رونمایی خواهند شد. بعد از انتشار اخباری که این سایت در مورد نسل جدید آیپد های اپل یعنی آیپد مینی، آیپد پرو، آیپد و آیفون 13 منتشر کرد، نوبت به اخباری در مورد نسل جدید ایرپادز و iPhone SE رسید. این سایت اعلام کرده ایرپادز پرو با محفظه شارژ جدید و تغییرات مختصری در ظاهر عرضه می شود و آیفون SE جدیدی که در سال 2021 عرضه می شود کمی بزرگتر از مدل 2020 آن خواهد بود.

انتظارات از ایرپادز پرو 2 و آیفون اس ای 3

لیست قیمت گوشی آیفون

ایرپادز پرو 2 در دو اندازه و با ظاهری متفاوت تر عرضه می شود

در خبری که چند هفته پیش منتشر شد، اعلام شد که اپل می خواهد ایرپادز پرو جدید را در دو اندازه استاندارد و یک اندازه کوچک تر از مدل قبلی در سال 2021 عرضه کند. احتمالا این تغییر ظاهر که هم در شکل خود ایرپادزپرو 2 و هم در شکل جعبه محافظ این هندزفری بلوتوث اپل دیده می شود مربوط به کوتاه شدن پایه استوانه ای ایرپادز پرو است. سایت بلومبرگ اعلام کرده بود که اپل در زمانی که در حال طراحی و توسعه این مدل بوده طرح گردتری را ارائه داده است. ظاهرا قرار است ایرپادز پرو 2 مانند گوگل بادز فضای بیشتری از گوش را بگیرد.

ایرپادز پرو 2 در دو اندازه و با ظاهری متفاوت تر عرضه می شود

گوشی iPhone SE 3 در ابعادی بزرگتر از مدل های قبلی

هرچند هنوز هدف اپل در خصوص ارائه ظاهر و سخت افزار آیفون اس ای 3 به روشنی مشخص نیست، اما پیش بینی ها و شایعات می گویند که این گوشی موبایل احتمالا با ابعادی بزرگتر نسبت به مدل های قبلی عرضه می شود. از زمان عرضه اولین آیفون SE تا مدل 2020 آن 4 سال فاصله بود و مدلی که در سال قبل عرضه شد تفاوت خاصی با مدل قبلی نداشت.

حالا باید دید آیفون اس ای 2021 بعد از یک سال چه تغییراتی را نسبت به مدل های قبلی به خود خواهد دید. نسخه بزرگتر آیفون SE 3 احتمالا با نمایشگر 5.5 اینچی و یا 6.1 اینچی به بازار خواهد آمد. هرچند انتظار می رود اپل تغییراتی در دوربین این مدل هم ایجاد کند.

گوشی iPhone SE 3 در ابعادی بزرگتر از مدل های قبلی

زمان عرضه و رونمایی این گوشی که به عنوان نسل سوم آیفون SE شناخته می شود دقیقا مشخص نیست اما احتمال می رود تا آپریل امسال (فروردین ماه) رونمایی این محصول صورت پذیرد. آیفون اس ای با قیمتی که دارد به عنوان یکی از مدل های گوشی آیفون اقتصادی محسوب می شود. هرچند باید دید با تغییراتی که اپل در آن صورت می دهد قیمت این گوشی همچنان نسبت به مدل های دیگر اقتصادی تر بماند یا خیر.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بنظر من زیاد شدن ابعاد، و البته نازک شدنش خیلی خوش دست میکنه گوشی رو SE هم بین مشتری ها ثابت شده ست و بنظرمن حتی از آیفون12 و آیفون 11 هم بهتر و خوشدست تره و البته ارزون تر، کیفیت دوربینش هم خیلی خوبه و باوجود اینکه فقط یدونه دوربین داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا