Connect with us

رونمایی از اعضای جدید خانواده ردمی نوت 9

منتشر شده

در

رونمایی از اعضای جدید سری ردومی نوت 9

گوشی جدید شیائومی که از خانواده ردمی این برند می باشد، تحت عنوان نوت 9 به زودی رونمایی خواهد شد. نسل قبل از این گوشی ها که ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو بودند سال گذشته در قالب یک طراحی زیبا، با پنل دوربین چهارگانه و با قیمتی معقول به بازار آمد. در اوضاع اقتصادی بوجود آمده و در شرایطی که تهیه گوشی های پرچمدار از برندهای معروف برای خیلی از کاربران میسر نیست، گوشی های با کیفیتی از برندهای میان رده می تواند گزینه های مناسبی برای خرید باشند.

گوشی های هوشمند جدید نوت 9 ردمی به زودی عرضه می شود

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

نسل جدید گوشی های شیائومی با کیفیت بالا و قیمت معقول

کمپانی شیائومی در حال حاضر یکی از معروفترین سازندگان تلفن همراه است و محصولات شیائومی در سراسر دنیا در حال استفاده هستند. گوشی های ردمی از برندهای زیر مجموعه این شرکت است و اغلب دستگاه های برتر شیائومی با این عنوان ساخته می شوند. بعد از عرضه گوشی موبایل شیائومی سری نوت 8 ردمی، خبر های زیادی در مورد نسل بعدی این گوشی ها منتشر شد که اغلب آنها بر اساس شایعات بود. اما به تازگی خبر رونمایی از گوشی های جدید سری ردمی نوت 9 منتشر شده است که تا ظرف چند روز آینده این مدل گوشی موبایل معرفی خواهد شد.

نسل جدید گوشی های شیائومی با کیفیت و قیمت معقول

سری جدید گوشی Redmi خانواده نوت 9

در خبری که شیائومی در یک شبکه اجتماعی چینی منتشر کرد رونمایی از سه دستگاه خانواده ردمی 9 را تایید کرد. عکس هایی که منتشر شده است شکل ظاهری مدل پایه این گوشی موبایل را نشان می دهد. با این وجود هنوز نمی دانیم که هر سه مدل خانواده شیائومی ردمی 9 شبیه هم هستند و یا با هم تفاوت دارند. به احتمال زیاد پنل هر سه مدل دایره ای شکل بوده و از دوربین چهارگانه پشتیبانی می کند. از رنگ هایی که برای این گوشی هوشمند شیائومی به طور قطع تایید شده رنگ آبی روشن و بنفش-خاکستری هستند. هرچند غیر از رندرهای محدودی که شیائومی در اختیار ما قرار داده است اطلاعات بیشتری از این سری در دست نداریم اما در همین حد هم این اطمینان وجود دارد که این نسل از گوشی های موبایل شیائومی از اینترنت 5 جی پشتیبانی می کنند.

سری جدید خانواده ردمی نوت 9

 تراشه به کار رفته در این گوشی ها هم احتمال زیاد اسنپدراگون 750 SoC و یا مدل بالاتر آن است. باتری این سری از گوشی های شیائومی هم با ظرفیت 5000 میلی آمپر به بازار روانه خواهد شد. هرچند هنوز مشخصات فنی و ظاهری زیادی از این گوشی منتشر نشده یا مورد تایید شیائومی قرار نگرفته است اما تا هفته آینده و تاریخ 26 نوامبر، رونمایی رسمی این گوشی انجام خواهد شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. صبا

    نوامبر 28, 2020 در 11:02 ق.ظ

    گوشی های شیائومی عالیه، من خودم ردمی نوت 9 پرو دارم و همه چیش عالیه مخصوصا کیفیت عکاسیش، اما یه مشکلی که داره اینه که وقتی شارژش داره تموم میشه و یه درصد هست اخطار نمیده و یهو گوشیت خاموش میشه من قبلا سامسونگ داشتم و قبلش اطلاع میداد که الان گوشیت خاموش میشه اما شیائومی اینجور نیست، البته خیلی خوبی های دیگه هم داره

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار