تبلت

رونمایی از دو تراشه جدید ۶۴ بیتی مدیاتک برای تبلت

رونمایی از دوتراشه جدید ۶۴ بیتی مدیاتکبرای تبلت:در نمایشگاه محصولات الکترونیکی که هم‌اکنون در هنگ کنگ در حال برگزاری است، مدیاتک از دوپردازندهچهار هسته‌ای ۶۴ بیتی با شماره مدل‌های MT8163 و MT8735 که هر دو برای تبلت‌ها طراحی شده‌اند، رونمایی کرد.

پردازشگر MT8163 مدیاتک دارای هسته‌های ۶۴ بیتی مبتنی بر معماری Cortex-A53 است که قدرت کافی برای نمایش تصاویر در رزولوشن 1080p را دارد. این چیپ از اندروید ۵.۱ به صورت پیش‌فرض، باند دوگانه‌ی وای‌فای، بلوتوث ۴.۰، رادیو FM و GPS پشتیبانی می‌کند.

در ادامه با آی تی بازار همراه باشید.

رونمایی از دو تراشه جدید ۶۴ بیتی مدیاتک برای تبلت

چیپ دیگر مدیاتک با شماره مدل MT8735 نیز با پشتیبانی از معماری هسته‌های Cortex-A53 البته باقدرت عملکردی بهتر معرفی شده است. این سیستم-روی-چیپ می‌تواند از ۶ حالت شبکه 4G LTE، باند دوگانه‌ی وای‌فای، بلوتوث ۴.۰، رادیو FM و GPS پشتیبانی کند.

تبلت‌های مجهز به این دو پردازنده که امروز معرفی شده‌اند در ماه‌های آینده برای بازار‌های چین و آسیایی عرضه خواهند شد. پیش‌بینی می‌شود تبلت‌های مجهز به این دو چیپ در بحث عملکرد بین بخش پایینی یا میان رده تبلت‌های بازار قرار گیرند.

رونمایی از دو تراشه جدید ۶۴ بیتی مدیاتک برای تبلت

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    این روزه دیگه بیشتر تبلت ها و گوشی های هوشمند از تراشه های 64 بیتی استفاده می کنند و این عمر با عث افزایش بی نظیر سرعت این تبلت ها و گوشی های هوشمند می شود حال هم که در این مطلب مشاهده می کنید که شرکت مدیاتک از یکی از بهترین تراشه هاش برای پردازنده های سیستم ها و تبلت های خودش استفاده می کنه مرسی از این سایت خوب.

  2. تراشه های مدیا تک که برروی 64 بیتی کار می کنند به دنبال این هستند که روز بتوانند با هسته های اپل رقابت کنند و متاسفانه منتظر اارئه آرم جدیدی هستند تا برروی آن کار کنند و مانند اپل نمی توانند خود بر روی هسته های خو برنامه ریزی کنندو متاسفانه شرکت های گوشی ها هم منتظر ارائه ای از این شرکت هتند تا آن را استفاده کنند و هیچکدام تقریبا بر روی پروژه ای برای این منظور استفاده کنند
    ممنون از ای تی بازار

  3. با سلام
    رونمایی از دو تراشه جدید ۶۴ بیتی مدیاتک برای تبلت: در نمایشگاه محصولات الکترونیکی که هم‌اکنون در هنگ کنگ در حال برگزاری است، مدیاتک از دو پردازنده چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی با شماره مدل‌های MT8163 و MT8735 که هر دو برای تبلت‌ها طراحی شده‌اند، رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا