Connect with us

رونمایی از عینک HarmonyOS و لپ تاپ MateBook X Pro 2022 هوآوی

منتشر شده

در

عینک هوشمند هوآوی رونمایی شد

هوآوی در کنار گوشی موبایل تاشو P50 از یک عینک هوشمند جدید با سیستم عامل HarmonyOS و یک لپ تاپ MateBook X Pro 2022 با سایز 14.2 اینچی رونمایی کرد.

رونمایی از عینک هوشمند هوآوی با سیستم عامل HarmonyOS

آخرین نسخه عینک های هوشمند هوآوی در سه سبک با فریم های بوستون، ولینگتون و آویاتور به همراه لنز های طبی و آفتابی عرضه می شود. این عینک های هوشمند هوآوی دارای بلندگوها و میکروفون های قدرتمند 128 میلی متری هستند که امکان دسترسی و کمک گرفتن از دستیار صوتی هوآوی Celia را فراهم می کند. همچنین می توانید بدون استفاده از گوشی موبایلتان، تماس صوتی برقرار کنید و یا به موسیقی مورد علاقه تان گوش بدهید. بنابراین استفاده از این عینک هوشمند برای کاربران پر مشغله ای که همواره در حال حرکت هستند مناسب است و این امکان را به شما می دهد که در لحظه هم در کلاس های مجازی خود شرکت کنید و هم یادداشت برداری کنید.

عینک هوشمند هوآوی با سیستم عامل HarmonyOS

عینک هوشمند هوآوی با سیستم عامل HarmonyOS

قابلیت های عینک هوشمند هوآوی HarmonyOS

علاوه بر این، عینک های هوشمند هوآوی از ویژگی های محافظتی و سلامتی برای چشم ها برخوردار هستند و از فناوری IPX4 پشتیبانی می کند که مانع وارد شدن گرد و غبار به چشم شما می شود. عینک هوشمند هوآوی HarmonyOS مجهز به یک باتری قدرتمند با عمر باتری 16 ساعتی است که امکان مکالمه 4.5 ساعت و حداکثر 6 ساعت گوش کردن به موسیقی را پشتیبانی می کند.

این ساعت که دارای دو مدل طبی و آفتابی است از قیمت های مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. مدل طبی این عینک هوشمند 266 دلار و مدل عینک آفتابی آن 299 دلار می باشد.

رونمایی از لپ تاپ Huawei MateBook X Pro 2022

لپ تاپ هوآوی MateBook X Pro 2022 جدیدترین لپ تاپ هوآوی است که وزن کمی دارد و امکان حمل و نقل آن به آسانی صورت می گیرد. این لپ تاپ مجهز به چیپست Rocket Lake اینتل نسل 11 می باشد که سرعت عملکرد بالایی دارد. صفحه نمایشگر این لپ تاپ هوآوی با سایز 14.2 اینچی از نوع لمسی می باشد و از وضوح 3120 در 2080 پیکسل پشتیبانی می کند که منجر به نمایش تصاویر با کیفیت بالا می گردد.

لپ تاپ Huawei MateBook X Pro 2022

لپ تاپ Huawei MateBook X Pro 2022

ویژگی های لپ تاپ هوآوی MateBook X Pro 2022

باتری لپ تاپ MateBook X Pro 2022 هوآوی 60 وات می باشد و وزن آن تنها 1.38 کیلوگرم است، بنابراین می توانید این لپ تاپ سبک و ظریف را با ضخامت 15.5 میلی متری به راحتی با خود حمل نمایید. روشنایی لپ تاپ هوآوی MateBook X Pro 2022، 500 نیت می باشد که می تواند در روشن ترین نقطه نیز تصاویر را برای شما نمایش بدهد و از محدوده رنگی گسترده ای پشتیبانی کند.

لپ تاپ هوآوی MateBook X Pro 2022

لپ تاپ هوآوی MateBook X Pro 2022

این لپ تاپ هوآوی مجهز به چهار پورت Type-C، دو پورت USB 3.2 و یک جک هدفون 3.5 میلی متری می باشد. لپ تاپ MateBook X Pro 2022 مجهز به یمک حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 می باشد و با دو حافظه 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی به بازار عرضه شده است. همچنین سیستم عامل نصب شده بر روی آن ویندوز 10 می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار