لپ تاپ

رونمایی از لپ تاپ جدید سامسونگ Galaxy Book S

اولین بار در ماه آگوست 2019 بود که سامسونگ لپ تاپ گلکسی بوک اس خود را معرفی کرد که از پردازنده اسنپدراگون 8cx پشتیبانی می کرد، اما به تازگی این شرکت از نسخه جدید Galaxy Book S رونمایی کرد که عمده ترین تفاوتش با مدل قبلی استفاده از پردازنده پرقدرت تر اینتل Lakefield و گرافیک داخلی UHD در آن است. اما انتظار می رود به زودی خبرهای بیشتری از این محصول جدید سامسونگ خواهیم شنید.

مشخصات فنی لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک اس

لیست قیمت لپ تاپ 

مشخصات فنی لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک اس

از مشخصات نمایشگر این محصول باید به نمایشگر فول اچ دی  13.3 اینچی آن اشاره کرد. این نمایشگر لمسی از نوع LCD می باشد و جزء نمایشگر های نازک برای لپ تاپ سامسونگ محسوب می شود. مانند دیگر لپ تاپ های هم رده شاهد یک دوربین 1 مگاپیکسلی روی حاشیه بالایی لپ تاپ Samsung Galaxy Book S هستیم. هر چند اندازه این دوربین در لپ تاپ های مختلف متفاوت است. سامسونگ گلکسی بوک اس همچنین مجهز به پردازنده ی Core i5-L16G7 بوده و حافظه داخلی به کار رفته در آن هم از نوع LPDDR4X و در دو مدل 256 و 512 گیگابایت عرضه می شود که تکمیل کننده حافظه رم 8 گیگابایتی این لپ تاپ می باشد.

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک اس بسیار سبک و نازک

لپ تاپ Galaxy Book S بسیار سبک و نازک

 نکته قابل توجه دیگر در این لپ تاپ جدید سامسونگ وزن پایین است. برای لپ تاپی با این ابعاد وزن 950 گرم بسیار وزن سبکی محسوب می شود. نازکی این لپ تاپ به حدی است که در ضخیم ترین قسمت آن تنها 11.8 میلی متر است! همچنین اسکنر این لپ تاپ مجهز به حسگر اثر انگشت خواهد بود. نوت بوک جدید سامسونگ مدل Galaxy Book S از وای فای نسل 6 و اینترنت LTE پشتیبانی می کند. همچنین ویندوز 10 نسخه هوم (Home) و پرو را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

لپ تاپ جدید سامسونگ گلکسی بوک اس با باتری بسیار قوی

سامسونگ ادعا کرده منبع تغذیه ای که برای مدل گلکسی بوک اس در نظر گرفته 42 وات ساعت بوده و قادر است با وجود پخش مداوم ویدئو تا 17 ساعت از خاموش شدن آن جلوگیری کند. لپ تاپ Galaxy Book S مجهز به دو پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری اتصال میکروفون یا هدست بوده و همچنین از یک درگاه کارت حافظه پشتیبانی می کند.

در رونمایی سامسونگ گلکسی بوک اس اعلام شد که این مدل از اواخر خرداد (23 ژوئن) به صورت رسمی در انگلستان عرضه خواهد شد. عرضه اولیه این لپ تاپ در رنگ های طلایی و خاکستری بوده و قیمت اولیه در نظر گرفته شده برای آن 999 پوند است. هنوز مشخص نیست چه زمانی لپ تاپ جدید سامسونگ به صورت گسترده در سراسر جهان عرضه شود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک اس کی وارد بازار لپ تاپ میشه این نوت بوک سامسونگ خیلی شبیه به لپ تاپ های ایسوس!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا