Connect with us

رونمایی از واکمن ZX2 جدید سونی در تنوع رنگی بی نظیر

منتشر شده

در

رونمایی از واکمن ZX2 جدید سونی در تنوع رنگی بی نظیر

رونمایی ازواکمن ZX2 جدید سونی در تنوع رنگی بی نظیر بعد از مدت ها رونق چشمگیری را به پخش کننده های موسیقی سونی در بازار موسیقی داده است. سال پیش بود که سونی پخش‌ کننده‌ های موسیقی واکمن خود را دوباره احیا کرد و با رونمایی از مدل ZX2 که 1200 دلار هم قیمت داشت، خود را به بازار موسیقی بازگرداند. امسال هم واکمن‌ ها، جزوی از کنفرانس سونی بودند و مدل جدید A26 این بار در تنوع رنگ زیاد، رونمایی شد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

واکمن سونی zx2

واکمن های جدید مدل A26 از نظرفنی مقداری پایین ‌تر از مدل سال قبل هستند و به نوعی دنباله ‌روی مدل A17 سال 2014 خواهند بود. اما چیزی کهسونیروی آن مانور داده، تنوع رنگی بالای این مدل‌ ها است. شما می ‌توانید این واکمن‌ ها را در 6 رنگ خاکستری، آبی، قرمز، بنفش، سفید و سبز تهیه کنید. به همراه این واکمن‌ ها، یک هدفون مجهز به ضد نویز دیجیتالی خواهد بود.

واکمن سونی zx2

نکته ای که شاید ما را نا امید کند، این است که سونی تصمیم ندارد تا واکمن ‌هایی مجهز به سیستم‌ عامل اندروید تولید کند و هنوز به پلتفرم قبلی خود پایبند است. چیزی که در مدل‌ های A17 و حتی مدل سال پیش ZX2 نیز مشاهده می‌ شد. از طرفی واکمن جدید هم چنان دارای دکمه‌ های فیزیکی به جای صفحه‌ ی لمسی  است که این مورد هم شاید برای کسانی که می‌ خواهند قیاسی با آی‌پاد های اپل داشته باشند، یک وجه تمایز محسوب شود. البته مدل جدید A26 قابلیت‌ هایی چون بلوتوث، استریم بی‌سیم موسیقی و جفت شدن به وسیله‌ ی NFC با سایر دستگاه‌ های استریو خانگی را دارد.

واکمن سونی zx2

با این حساب، شما نمی‌ توانید هیچ اپلیکیشن خاصی روی این دستگاه دانلود یا نصب کنید. سونی تمام تمرکز خود را فقط روی ارائه‌ ی تجربه‌ ی خاص و با کیفیت گوش‌ دادن به صدا و موسیقی گذاشته است.با اینکه واکمن A17 با حافظه‌ ی داخلی 64 گیگابایت عرضه شده بود، اما قرار است A26 با حافظه داخلی کمتر، یعنی 32 گیگابایت با قابلیت ارتقا به وسیله‌ ی کارت حافظه میکرو اس‌ دی تا سقف 128 گیگابایت ارائه شود. عمر باتری واکمن جدید سونی در حالت پخش موسیقی‌ های HD حدود 30 ساعت و در حالت پخش MP3 های استاندارد تا 50 ساعت خواهد بود.سونی هیچ قیمتی برای مدل جدید واکمن‌ خود اعلام نکرده، اما انتظار می‌ رود با توجه به قابلیت‌ های کمتر مانند میزان حافظه ‌ی کمتر و بدنه ‌ی ارزان ‌تر، قیمت پایین ‌تری نسبت به مدل سال پیش داشته باشد.

لیست قیمت لوازم جانبی کامپیوتر

4 دیدگاه

  1. عماد مرتضوی

    آگوست 10, 2016 در 10:53 ق.ظ

    با سلا م و خسته نباشید محصولات سونی همیشه از بهترین های بازار بودن اما این واکمن ها به نظر من طراحی خیلی خوبی ندارن و اینکه سونی این واکمن های ZX2 خودش رو به سیستم عامل اندروید مجهز نکرده خیلی خوش ایند نیست و شاید بهتر بود تا سونی محصولات جدیدش رو با قدرت و کیفیت بهتری وارد بازار میکرد.

  2. حسام

    جولای 7, 2016 در 8:49 ب.ظ

    سلام
    رونمایی از واکمن ZX2 جدید سونی در تنوع رنگی بی نظیر که این واکمن در رنگ های مختلفی وجود دارد و طراحی بسیار زیبایی دارد و این واکمن هنوز قیمت مشخصی ندارد

  3. محمد رضا

    ژوئن 29, 2016 در 8:30 ب.ظ

    سلام.موسیقی که در امروز در جامعه بسیار مهم است تا اینکه سونی واکمن ZX2 را تولید می کند این واکمن رنگ های بسیار زیبایی دارد ونسبت به مدل سال پیش ضعیف تر است وقیمت پایین تری دارد وحافظه ی ان 32 گیگ است که می تواند از کارت حافظه هم پشتیبانی کند با تشکر

  4. سارا

    ژانویه 9, 2016 در 2:55 ق.ظ

    آخه توی این شرائط که همه اسمارت فون و اسمارت واچ دارند واکمن سونی جدید یا قدیمیش دیگه چه فرقی میکنه آی تی بازار خبرهای کمدی هم میزاری ها شیطون بلا!!!

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار