راهنمای خریدراهنمای خرید تجهیزات گیمینگلوازم جانبی کنسول بازی

رونمایی از کنترلر Wildcat برای ایکس باکس وان توسط ریزر

رونمایی ازکنترلر Wildcat برای ایکس باکس وانتوسط ریزر در نمایشگاه PAX Prime انجام و این کنترلر ادامه دهنده ی راه Onza و Sabertooth به حساب می آید. این کنترلر با همکاری تیم های بزرگی چون TeamLiquid و Synergy تولید شده تا با استانداردهای ورزش های الکترونیک همخوانی داشته باشد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

کنترلر Wildcat برای ایکس باکس وان

دکمه هایی با عملکرد چندگانه، تریگرهای اضافه که در قسمت های زیرین دستگاه قرار می گیرند و جنس بدنه ی ارتقا یافته به انضمام ارگونومی و وزن پایین آن، از مزیت های اینکنترلربه حساب می آید.

کنترلر Wildcat برای ایکس باکس وان

برخلاف کنترلر Eliteمایکروسافت، تریگرهای Wildcat قابل جدا شدن هستند و به راحتی زیر انگشت میانه قرار می گیرند و کنترل را برای بازیکن بسیار ساده می کنند. همانند دو ورژن قبلی کنترلرهای ریزر، Wildcat هم از پنل مخصوصی بهره می برد که می توان از آن طریق تنظیمات مختلفی برای دستگاه انتخاب نمود.

کنترلر Wildcat برای ایکس باکس وان

وزن آن ۲۶۰ گرم است و ۳ متر سیم محافظت شده ی جدا شدنی دارد. همچنین درون کیف یا محفظه ی کنترلر، تمامی امکانات از قبیل دکمه های اضافه و قسمت های پلاستیکی اضافه قرار داده شده. این مجموعه به طور مجموع ۱۴۹٫۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. کنترلر Wildcat برای ایکس باکس وان چقدر زیباست و چه امکانات خوبی داره، وزن آن ۲۶۰ گرم است و ۳ متر سیم محافظت شده ی جدا شدنی دارد.یک کیف زیبا هم دارد،ممنون از اخبار های خوبتون آی تی بازار، پنل مخصوصی هم داره که می توان از آن طریق تنظیمات مختلفی برای دستگاه انتخاب نمود.با تشکر.

  2. درووود! کنترلر Wildcat برای ایکس باکس وان که توسط شرکت ریزر ساخته شده است. با طراحی منحصر به فرد و حرفه ای اش یکی از زیباترین کنترلر های عرضه شده برای این کنسول قدرتمند است. البته این دسته ظاهر خیلی فانتزی دارد. من شخصا دسته ی Elite را بیشتر می پسندم چون با طراحی فوق العاده شیک کاملا مخصوص یک گیمر حرفه ای است. با تشکر از اخبار سایت آی تی بازار.

  3. این کنترلر با همکاری تیم های بزرگی چون TeamLiquid و Synergy تولید شده تا با استانداردهای ورزش های الکترونیک همخوانی داشته باشد.و وزن به نسبت سبکی داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا