Connect with us

رونمایی از گوشی جدید شیائومی می نوت 10 لایت

منتشر شده

در

رونمایی گوشی شیائومی می نوت 10 لایت

شاید پرکارترین کمپانی در این مدت اخیر، به رغم همه محدودیت هایی که به خاطر کرونا به وجود آمده، کمپانی شیائومی باشد. داغ ترین خبر این شرکت هم مربوط می شود به رونمایی رسمی از گوشی جدید شیائومی به نام Xiaomi Mi Note 10 Lite. همانطور که می دانید سری “می” شامل میان رده های گوشی های هوشمند شیائومی می شوند و می نوت 10 لایت جدیدترین آن ها محسوب می شود. این کمپانی که با بهره گیری از سخت افزارهای خوب و نوآوری های که در ساخت محصولاتش ارائه می دهد خود را پیشگام دیگر تولید کنندگان محصولات در عرصه تکنولوژی قرار داده است. خبر هایی که این شرکت از طراحی، ساخت، به روز رسانی، معرفی و رونمایی محصولاتش به گوش همه می رساند باعث شده اغلب در راس همه اخبار عرصه تکنولوژی قرار بگیرد.

 

مشخصات فنی شیائومی می نوت 10 لایت

لیست قیمت گوشی شیائومی

مشخصات فنی گوشی شیائومی می نوت 10 لایت

قیمت مناسب گوشی موبایل در ازای محصولات میان رده با کیفیت، در کنار محصولات دیگر تولید شده توسط این شرکت، باعث شده شیائومی همچنان یکی از پنج کمپانی مطرح چین در تولید محصولات الکترونیک باشد. اولین اطلاعاتی هم که راجع به شیائومی می نوت 10 لایت منتشر شده قیمت آن را 349 یورو اعلام کرده است. البته این قیمت مربوط به مدل 6.64 گیگابایتی این گوشی است و مدل 6.128 گیگابایتی آن 399 یورو خواهد داشت. گوشی جدید شیائومی شباهت زیادی به مدل های می نوت 10 و می نوت 10 پرو دارد و شاید بارزترین تفاوت آنها در دوربین متفاوت می نوت 10 لایت باشد. نمایشگر گوشی جدید شیائومی 6.47 اینچی اولد با رزولوشن 1080 در 2340 است.

گوشی جدید شیائومی می نوت 10 لایت

شیائومی می نوت 10 لایت یکی از برترین میان رده های 2020

دوربین سلفی می نوت 10 لایت 16 مگاپیکسل است و در یک بریدگی به شکل قطره طراحی شده است. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 730G می باشد. باتری این مدل 5260 میلی آمپر است و از سیستم شارژ سریع 30 واتی بهره می گیرد. تفاوت دوربین این مدل با مدل های قبلی در این است که به جای دوربین 108 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ در مدل های قبلی، یک دوربین 64 مگاپیکسلی ساخت سونی در این گوشی به کار رفته است. همچنین این گوشی به دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی مجهز است. اما ماژول دوربین این گوشی هوشمند شیائومی برخلاف مدل های می نوت 10 ومی نوت 10 پرو فاقد دو دوربین تله فوتو است. شیائومی اعلام کرده است که این گوشی در اواسط ماه می یعنی تا یکی دو هفته آینده روانه بازار خواهد شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. ستاره عیوضی

    می 13, 2020 در 4:51 ب.ظ

    گوشی شیائومی می نوت 10 لایت از نظر ظاهری خیلی شبیه به موبایل های جدید هوآوی البته می نوت 10لاین رنگبندی قشنگ تری داره

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار