Connect with us

رونمایی از گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن 4G

منتشر شده

در

رونمایی از گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن 4G

به تازگی گوشی موبایل جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 20 فن ادیشن با پشتیبانی از اینترنت 4 جی رونمایی شد. در ماه های اخیر شایعات زیادی در مورد رونمایی یا عدم معرفی این مدل گوشی از سری S20 سامسونگ وجود داشت. اما در نهایت گوشی Galaxy S20 FE 4G توسط سامسونگ رونمایی شد. در این گوشی موبایل از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 بهره گرفته شده است. سری S20 سامسونگ که سال گذشته رونمایی شدند از پرچمداران این شرکت بودند. اما سامسونگ سیاستی را برای رونمایی از محصولاتی با قیمت مناسب تر اتخاذ کرد. از جمله آنها رونمایی از مدل های فن ادیشن بود. این مدل ها قیمت های ارزان تری را با سخت افزار قدرتمند ارائه می دهند و شانس استفاده از سری های پرچمدار را برای همه فراهم می آورند.

گوشی سامسونگ اس 20 اف ای یک پرچمدار ارزان تر

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

ارائه مدل 4 جی از گوشی گلکسی S20 FE با تراشه اسنپدراگون

سال گذشته  بود که سامسونگ از گلکسی S20 فن ادیشن در دو نسخه‌ 4G و 5G رونمایی کرد. مدل‌  4G گلکسی اس 20 از تراشه اگزینوس ۹۹۰ و مدل 5G از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می ‌بردند. اما به دلیل ضعف مدل 4 جی با پردازنده‌ اگزینوس، سری گلکسی S20 یکی از بدترین گوشی ‌های سری S سامسونگ لقب گرفتند. نام خوبی که می توانست برای این گوشی کسب شود به همین دلیل به مشکل برخورد.

حالا شرکت سامسونگ تصمیم گرفته تا گلکسی S20 فن ادیشن را در مدل 4G هم به تراشه مرغوب اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز کند تا بدین ترتیب کاربران با بودجه‌ کم هم بتوانند به یکی از بهترین گوشی‌ های بازار دسترسی داشته باشند. اطلاعات مربوط به این خبر از سوی وب ‌سایت سوئیسی سامسونگ آمده که در آن شاهد لیست شدن گلکسی S20 فن ادیشن با شماره مدل SM-G780G با ۶ گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی به لیست گوشی موبایل سامسونگ هستیم. هرچند به نظر می ‌رسد یک مدل دیگر از آن با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم در دست تولید قرار دارد.

ارائه مدل 4 جی از گوشی گلکسی S20 FE با تراشه اسنپدراگون

قیمت گوشی موبایل سامسونگ اس 20 فن ادیشن

از کمی قبل تر تولید این گوشی موبایل مدل 4 جی با تراشه اگزینوس ۹۹۰  متوقف شده بود. بنابراین در حال حاضر فقط مدل 5 جی آن با تراشه اسنپدراگون در بازار موجود بود. حالا با روی کار آمدن گلکسی S20 FE سامسونگ با پشتیبانی از اینترنت 4 جی دست خریداران برای تهیه یک گوشی با قابلیت های پرچمدار و قیمتی مناسب باز خواهد بود. دلیل رونمایی این محصول با اینترنت 4G هم این است که در برخی کشورها هنوز استفاده از اینترنت 4 جی رواج پیدا نکرده است و دلیلی ندارد کاربران در آن کشورها هزینه بیشتری برای خدمتی که هنوز عرضه نشده، نمایند. مدل 5G این گوشی حدودا ۷۰۰ یورو و مدل 4G هم احتمالا با قیمت ۶۳۰ یورو در اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت.

قیمت گوشی موبایل سامسونگ اس 20 فن ادیشن

اینطور که به نظر می رسد هیچ تفاوت خاصی بین گلکسی S20 فن ادیشن کنونی و مدل گوشی جدید وجود ندارد. نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رفرش‌ ریت ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر 1080P، دوربین سه‌ گانه، باتری ۴۵۰۰ میلی ‌آمپر، برخورداری از استاندارد ضد آب IP68 و بسیاری موارد دیگر در دو مدل شبیه هم خواهند بود. هنوز از زمان عرضه قطعی این گوشی اطلاعی در دست نیست.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. علی اصغر

    می 8, 2021 در 10:19 ق.ظ

    باتوجه به اینکه اخیرا اینترنت 5G برای گوشی های موبایل مسئله خیلی مهمی شده، عجیبه که گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن اینترنت 4G قرار داده البته میتونه بخاطر قیمت باشه ولی باز هم اینترنت 5G میتونست بازدهی بهتری براشون داشته باشه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار