موبایل

رونمایی از AirPods Pro 2 اپل در سال 2022

ایرپادهای اپل در میان کاربران آیفون و آیپد از محبوبیت خاصی برخوردارند. از طریق AirPods کاربران می توانند از ویژگی های مختلفی استفاده کنند مانند تغییر خودکار منبع صوتی از آیفون به مک. شرکت اپل علاوه بر AirPods Pro و AirPods Max یک مدل سطح پایه برای کسانی که به دنبال ویژگی های پیشرفته تر هستند دارد. مدل پرو سال هاست که موجود است و طبق گزارش های اپل به زودی AirPods Pro 2 را عرضه خواهد کرد.

تاریخ انتشار AirPods Pro 2

در ماه های گذشته شایعاتی منتشر شد که قرار است اپل در سال 2022 از AirPods Pro 2 رونمایی کند. این شرکت مدل نسل اول را در اکتبر 2019 معرفی کرد بنابراین این احتمال وجود دارد که اپل در طول رویداد Far Out iPhone خود نسل دوم این هدفون را ارائه کند. سخنرانی اصلی در 16 شهریور برگزار می شود و ما انتظار داریم که شرکت اپل در این کنفرانس آیفون 14 و اپل واچ سری 8 را معرفی کند. اگر AirPods Pro 2 در طول این رویداد معرفی نشود ممکن است اپل در اواخر سال جاری میلادی از طریق یک پست Newsroom یا در طول رویداد Mac/iPad آن ها را معرفی کند.

airpodspro2 اپل در دستان
Airpods Pro2 اپل در دستان

امکانات AirPods Pro 2

مدل فعلی AirPods Pro با پیشنهادات فراوانی همراه بوده و این پیشنهادها شامل پشتیبانی از پخش ANC و Dolby Atmos، مقاومت در برابر آب و پشتیبانی از Find My بوده است. ما انتظار داریم که AirPods Pro 2 همه این ویژگی ها و موارد دیگر را در خود داشته باشد. شایعات منتشر شده باعث شده باور کنیم مدل نسل دوم دارای ردیابی تناسب اندام و نظارت بر دمای بدن است. در بخش کیفیت صدا اپل می تواند به بلوتوث 5.2 تغییر کند و ANC را بهبود بخشد همچنین شایعات حاکی از آن است که Air Pods Pro 2 دارای تراشه H1 جدید با بسته بندی Sip ارتقاء یافته می باشد و انتظار می رود با به روز رسانی تراشه عملکرد بهتر و مصرف انرژی پایین تری را ارائه کند. از آنجایی که AirPods Pro فعلی دارای شتاب سنج و ژیروسکوپ است به راحتی می توان دید که AirPods Pro 2 چگونه می تواند با سیستم فیوژن سنسور اپل سازگار شود.

امکانات AirPods Pro 2
امکانات AirPods Pro 2

طرح احتمالی AirPods Pro 2

افشای اطلاعات اخیر نشان می دهد که اپل طراحی فعلی ایرپاد اپل خود را حفظ خواهد کرد. ظاهراً این هدفون ها دارای پایه ای شبیه به مدل نسل اول خواهند بود با این حال محفظه شارژ ممکن است به گونه ای بهینه شود که دارای مشبک های بلندگو باشد و این موارد به کاربران اجازه می دهد هنگام پینگ کردن دستگاه از طریق برنامه Find My صدای بلندتری پخش کند.

طراحی airpodspro2 اپل
طراحی Airpods Pro2 اپل

قیمت AirPods Pro 2

اپل در حال حاضر AirPods Pro را با قیمت 249 دلار به فروش می رساند. شایعات حاکی از آن است که تولید نسل اول در زمان عرضه نسل دوم متوقف می شود و این اتفاق باعث می شود باور کنیم که قیمت ها تغییر قابل توجهی نخواهد داشت. اگر اپل همزمان با از بین بردن محصول اصلی محصولی با قیمت گران تری را معرفی کند کاربرانی که بودجه کمتری دارند احتمال دارد از همان سری قدیمی خود استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا