Connect with us

رونمایی اپل از مک بوک پرو 13 اینچ 2020

منتشر شده

در

آپدیت مک بوک 13 پرو جدید اپل

اپل به تازگی از نسخه مک بوک پرو 13 خود رونمایی کرد. کاربران و علاقمندان به لپتاپ های اپل می دانند که این شرکت تغییر ساختار و شکل محصولاتش را به سختی اعمال می کند و این در مورد لپ تاپ های اپل هم کمی سختگیرانه تر به نظر می رسد. حالا با رونمایی از مک بوک جدید اپل متوجه تغییرات بسیار محدود اما جذابی می شویم.  نسخه جدید مک بوک پرو 13 اینچی اپل با ظرفیت داخلی دو برابر و تغییری جزئی در کیبورد رونمایی شده است.

تغییرات مک بوک 13 اینچی اپل

لیست قیمت لپ تاپ اپل

تغییرات جدید در مک بوک پرو 13 اینچ

مهمترین تغییر کیبورد لپ تاپ اپل است. مدل قبلی با کلید های پروانه ای که مدلی غیرقابل اعتماد برای کاربران محسوب می شد از لپ تاپ حذف و کیبورد هوشمند اپل که برای باقی لپ تاپ های اپل هم به کار رفته در این لپ تاپ هم به کار گرفته شده است. حالا دکمه Esc به صورت فیزیکی روی کیبورد وجود دارد.

حافظه داخلی دستگاه از 128 گیگا بایتی در مدل های قدیمی تر به 256 گیگا بایتی در مدل جدید تغییر پیدا کرد. نکته قابل توجه اینکه این موضوع بر روی قیمت پایه این لپ تاپ تاثیری نگذاشت. این نوت بوک همچنان با قیمت پایه 1299 دلاری عرضه می شود. در این مدل ظرفیت باتری هم افزایش پیدا کرده و این امر برای کسانی که به مدت طولانی از لپ تاپ استفاده می کنند امتیاز مهمی تلقی می شود.

ویژگی های مک بوک 13 اینچ پرو

ویژگی های اضافه شده به مک بوک پرو 2020

مورد دیگری که وجود دارد این است که اگر شما درخواست برخورداری از نسل دهم چیپست های با قدرت اینتل را دارید باید با صرف هزینه ای حدودا 500 دلاری از یک مدل پایه دارای پردازند Core I 5 با ظرفیت 512 گیگابایتی بهره مند شوید و بتوانید از 16 گیگابایت رمی که در اختیارتان قرار می گیرد هم استفاده کنید. لپ تاپ جدید اپل 13 اینچی دارای یک کارت حافظه سریع از نوع  3733MHz LPDDR4X است. شما می توانید به عنوان خریدار ظرفیت داخلی دستگاه را در موقع خرید تا 4 ترابایت ارتقا، درخواست دهید.

همچون دیگر محصولات اپل، همانطور که ذکر شد اپل تمایلی به تغییر ظاهری در محصولات خود ندارد و کاربران هم به این مساله توجه چندانی نمی کنند. برای همین اینکه تغییری در شکل ظاهری لپ تاپ جدید ایجاد نشده است نمی تواند نکته منفی ای در این رونمایی محسوب شود. خریداران این محصول می توانند مک بوک پرو 13 اینچی از امروز در سایت اپل ثبت نام کنند و تا چند روز آینده آن را دریافت کنند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مجید حقی

    می 13, 2020 در 4:43 ب.ظ

    مک بوک های اپل فوق العاده ان هیچ لپ تاپی مثل اینا عملکرد خوب و حرفه ای نداره لاییک اپل

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار