کنسول بازی

از بازی Hogwarts Legacy فردا رونمایی می شود

خبر رویداد State of Play اختصاصی بازی Hogwarts Legacy بدون شک سروصدای زیادی بین طرفداران به پا کرده است. در این خبر میخواهیم به طرفداران سری هری پاتر بگوییم که در این رویداد بیست دقیقه ای قرار است از چه چیزهایی رونمایی شود و چه انتظاراتی باید داشته باشند.

علت تأخیر انتشار بازی Hogwarts Legacy

بعد از یک سال سکوت، بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) که بازی اقتباسی از سری کتاب های هری پاتر نوشته ی جی.کی.رولینگ است، رویداد State of Play خودش را خواهد داشت. این همایش این هفته برگزار میشود. به دلیل مشکلاتی که در طی این سال ها به خاطر کوید ۱۹ ایجاد شد، شرکت ها از به روز رسانی اخبار اکثر بازی هایی که سال های گذشته و موقع راه اندازی کنسول های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس معرفی شدند، خودداری کردند.

مبارزه بازی Hogwarts Legacy
مبارزه بازی Hogwarts Legacy

ولی بالاخره میراث هاگوارتز طلسم را شکست و قرار است پنجشنبه رویداد State of Play خودش را داشته باشد. اولین خبری که از این بازی آمد، ویدیویی لورفته در سال ۲۰۱۸ بود که روی انتخاب و طراحی شخصیت ها، کاوش زندان ها و مبارزه با هیولاها با سحر و جادو تمرکز داشت. بعدها در سپتامبر سال ۲۰۲۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. انتظار میرفت که بازیHogwarts Legacy  در سال ۲۰۲۱ منتشر شود، ولی این اتفاق نیفتاد و اوایل سال ۲۰۲۱ اعلام کردند بازی تا سال بعد به تأخیر می افتد. بعدها هم اعلام شد که بازی میراث هاگوارتز بازی انحصاری کنسول سونی، یعنی پلی استیشن ۵ نیست.

طراحی در بازی Hogwarts Legacy
طراحی در بازی Hogwarts Legacy

تأثیرات منفی اظهارات رولینگ بر زمان انتشار بازی Hogwarts Legacy

اظهارات بحث برانگیز جی کی رولینگ که تأثیر منفی روی روحیات طرفداران گذاشته بود باعث شد که شرکت Warner Bros اعلام کند که رولینگ تنها خالق دنیای هری پاتر است و جز منبع الهام بخش داستانی، نقش دیگری در ساخت بازیHogwarts Legacy ندارد. بعد از این خبر، دیگر هیچ خبری از بازی میراث هاگوارتز نیامد. به نظر میرسید میخواستند بعد از خوابیدن تب و تاب این خبرها آپدیت جدیدی بدهند.

گیم پلی بازی Hogwarts Legacy
گیم پلی بازی Hogwarts Legacy

اولین رویداد State of Play ماه مارس که همین چند روز پیش برگزار شد، خبرهایی از بازی هایی مثل Forespoken و Ghostwire: Tokyo داشت. شایعاتی مبنی بر یک همایش دیگر هم بود که مشخص شد مربوط به بازی Hogwarts Legacy است. تا الان چیز زیادی از طلسم ها، نقشه ی دنیای هری پاتر، گیم پلی یا چیزهای دیگر نمیدانیم.

گرافیک بازی Hogwarts Legacy
گرافیک بازی Hogwarts Legacy

جزئیات رویداد اختصاصی گیم Hogwarts Legacy

در رویدادی بیست دقیقه ای که قرار است در ۱۷ مارس ۲۰۲۲ برگزار شود، ۱۴ دقیقه به گیم پلی روی کنسول پلی استیشن ۵ از کنسول های بازی سونی اختصاص داده شده است. به عبارت دیگر قرار است یک نسخه ی آزمایشی از بازی را ببینیم. شش دقیقه ی دیگرش قرار است با محتویات بیشتری از بازی Hogwarts Legacy مثل تریلر داستان آشنا شویم. همچنین تأیید کردند که چند نفر از اعضای Avalanche Software قرار است در مورد نحوه ی کار خود روی بازی میراث هاگوارتز صحبت کنند.

اگر طرفداران خوش شانس باشند، احتمال دارد خبرهایی هم از تاریخ انتشار بازی بگیریم. بازی میراث هاگوارتز قرار است برای کامپیوتر، کنسول های سونی، پلی استیشن ۴ و ۵ و کنسول های مایکروسافت، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا