Connect with us

جدیدترین رم کامپیوتر جی اسکیل مناسب پردازنده 3000 ای ام دی

منتشر شده

در

جدیدترین رم کامپیوتر جی اسکیل مناسب پردازنده 3000 ای ام دی

پس از عرضه شدن پردازنده های سری 3000 رایزن ای ام دی به بازار قطعات کامپیوتر، شرکت های تولید کننده رم مجاب شدند تا جدیدترن رم کامپیوترهای مناسب با این پردازنده ها را تولید و معرفی نمایند؛ بدین ترتیب تولیدکنندگان یکی پس از دیگری جدیدترین حافظه های DIMMs سازگار با این پردازنده ها را‌ رونمایی نمودند.

رم کامپیوتر جی اسکیل trident z neo

لیست قیمت رم کامپیوتر

کمپانی G.Skill که یکی از شرکت های تولید کننده بزرگ رم کامپیوتر است، علاوه بر آزمایش ماژولهای DRAM که برای کار با پردازنده های سری Ryzen 3000 در مادربرد های مبتنی بر AMD X570 طراحی شده اند، از نسل جدید رم کامپیوتر Trident Z Neo نیز معرفی نمود.

عرضه جدیدترین رم کامیپوتر جی اسکیل در ظرفیت های متفاوت :

حافظه موقت کامپیوتر جی اسکیل در مدل های DDR4-3600 CL14/CL16/CL18 ،DDR4-3200 CL14/CL16 ،DDR4-3000 CL16 و DDR4-2666 CL18 و با ظرفیت های 16 و 32 و 64 گیگابایتی به بازار قطعات کامپیوتر عرضه خواهند شد، که همه آنها طبق اعلام کمپانی سازنده دوکاناله می باشند. با توجه به اینکه این حافظه ها به منبع تغذیه 1/2 یا 1/35 و حتی در بعضی مواقع 1/4 ولتی نیز نیاز دارند، از این رو برای استفاده از حداکثر کارایی آن ‌ها باید مادربردهای رده‌ بالا و حرفه ای خریداری نمائید.

قابلیت رم کامپیوتر جی اسکیل trident z neo

کمپانی G.Skill ماژول‌ های حافظه DDR4-3600 را با مادربرد های ROG Crosshair VIII Formula ایسوس و MEG X570 Godlike ام ‌اس ‌آی مورد آزمایش و ارزیابی قرار داده است؛ جدیدترین حافظه‌ های کامپیوتر این شرکت برپایه‌ PCB با 10 لایه سفارشی شده اند و از LED های RGB قابل کنترل با نرم ‌افزارهای کمپانی های بزرگ تولید کننده مادربرد همچون ایسوس، گیگابایت ازراک بهره می برند.

جدیدترین رم کامپیوتر های جی اسکیل به چیپست حافظه سامسونگ نیز مجهز شده اند، اما متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این رم ‌ها منتشر نشده است؛ اما طبق اعلام کمپانی G.Skill سری جدید حافظه ‌های Trident Z Neo با نسل قبلی کاملا متفاوت خواهند بود، همچنین این ماژول‌ های حافظه دارای ولتاژ مصرفی و نحوه‌ زمانبندی متفاوتی هستند که برای پردازنده‌ های AMD رایزن 3000 و مادربرد X570 طراحی و تولید شده اند. فروش جدیدترین رم کامپیوتر جی اسکیل نیز تا چند روز آینده در بازار قطعات کامپیوتر انجام خواهد شد.

لیست قیمت رم کامپیوتر جی اسکیل

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار