Connect with us

دو لپ تاپ مجیک بوک 14 و 15 اینچی آنر رونمایی شدند

منتشر شده

در

دو لپ تاپ مجیک بوک 14 و 15 اینچی آنر رونمایی شدند

آنر به تازگی از لپ ‌تاپ MagicBook X14 و Magicbook X15 رونمایی کرد. آنر از برندهای زیر مجموعه هوآوی است که لپ تاپ هایی با قیمت مناسب را به بازار عرضه می کند. دو مدل لپ تاپ مجیک بوک ایکس 14 و لپ تاپ مجیک بوک ایکس 15 هم به تازگی در چین و توسط آنر رونمایی شدند. این مدل های جدید لپ تاپ آنر از انتهای این هفته به بازار عرضه می شوند ولی تا پیش از آن می توان آنها را از سایت آنر پیش خرید کرد. قیمت این مدل ها از 512 دلار آغاز می شود. این دو مدل تنها در رنگ نقره ‌ای یخی عرضه خواهند شد و از ویژگی های فنی خوبی هم برخوردارند.

لپ تاپ مجیک بوک ایکس 14 و 15 آنر در چین رونمایی شدند

لیست قیمت لپ تاپ 

ویژگی های لپ تاپ مجیک بوک ایکس 14 و 15 آنر

این دو مدل لپ ‌تاپ آنر جدید یعنی آنر مجیک بوک ایکس ۱۴ و ایکس ۱۵ از یک بدنه یکپارچه فلزی بهره می ‌برند.. ضخامت MagicBook X14 برابر با ۱۵.۹ میلی ‌متر است و ۱.۳۸ کیلوگرم هم وزن دارد. اما MagicBook X15 با ضخامت ۱۶.۹ میلی‌ متر و وزن ۱.۵۶ کیلوگرم عرضه خواهد شد. هر دو دستگاه از یک نمایشگر IPS فول اچ ‌دی (۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل) استفاده می کنند که با یک لایه مات پوشیده شده است. نسبت تصویر این پنل ۱۶ به ۹ است و دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه و روشنایی متوسط ۲۵۰ نیت است.

همچنین هر دو لپ ‌تاپ موفق شده‌ اند گواهی TÜV Rheinland را برای انتشار نور آبی کم و حفاظت از چشم در برابر نوسانات نور صفحه یا Anti-Flicker به دست آورند. مجیک بوک ایکس ۱۴ همانطور که از نام آن پیداست از یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی با تراکم پیکسلی ۱۵۷ پیکسل در اینچ و نسبت صفحه به بدنه ۸۴ درصد پشتیبانی می کند. این در حالی است که مجیک بوک ایکس ۱۵ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با تراکم پیکسلی ۱۴۱ پیکسل در اینچ و نسبت صفحه به بدنه ۸۷ درصد است.

ویژگی های لپ تاپ مجیک بوک ایکس 14 و 15 آنر

عملکرد خوب دو لپ تاپ اقتصادی مجیک بوک ایکس آنر جدید

در زمینه عملکرد لپ ‌تاپ‌های آنر در دو نسخه مختلف عرضه می ‌شوند. مدل اول به نسل دهم از پردازنده Core i3010110U اینتل به همراه ۸ گیگ رم DDR4 با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره ‌سازی SSD مجهز شده است. از سوی دیگر مدل دوم به همراه نسل دهم پردازنده Core i5-10210U اینتل به همراه ۱۶ گیگابایت (ایکس ۱۴) / ۸ گیگابایت (ایکس ۱۵) رم DDR4 با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز و ۵۱۲ گیگ حافظه ذخیره‌سازی SSD عرضه شده است.

هر دو لپ تاپ دارای کیبورد در اندازه کامل بدون Name Pad و تاچ پد چند لمسی با حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور می باشند. در رابطه با ارتباطات و درگاه‌ها هم لپ ‌تاپ‌های MagicBook X14 و X15 به همراه وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰، یک عدد درگاه USB3.0 Type-A نسل اول، یک عدد USB 2.0 Type-A، یک عدد USB Type-C، یک عدد درگاه HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون عرضه شده‌اند.

عملکرد خوب دو لپ تاپ اقتصادی آنر جدید

در نهایت اینکه لپ ‌تاپ‌ های جدید آنر با بهره‌ گیری از ویندوز ۱۰ هوم مایکروسافت و به همراه برخی ویژگی‌های جانبی همچون همکاری چندصفحه‌ ای و با پشتیبانی از شارژر ۶۵ وات معرفی شده‌اند. متأسفانه لپ ‌تاپ مجیک بوک ایکس ۱۵ با باتری با ظرفیت ۴۲ وات ساعت عرضه شده است در حالی که مجیک بوک ایکس ۱۴ دارای باتری با ظرفیت ۵۶ وات ساعت است. از لحاظ ویژگی ها سری لپ تاپ های آنر به لپ تاپ هوآوی شباهت زیادی دارند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. تهامی

    می 10, 2021 در 10:34 ق.ظ

    با توجه به ویژگی های گفته شد این لپ تاپ ها باید عالی باشند، لپ تاپ های مجیک بوک ایکس تاچ پد چند لمسی دارن و البته اینکه گواهی TÜV Rheinland رو دارند خیلی خیلی به محبوبیتشون اضافه میکنه میتونه برای کسایی که مداوم از لپ تاپ اسفاده میکنن مناسب باشه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار