Connect with us

رونمایی ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ 2 لایت شیائومی

منتشر شده

در

رونمایی شیائومی از دو گجت پوشیدنی ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ 2 لایت

به تازگی شیائومی از مچ بند هوشمند ردمی اسمارت بند پرو و ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت رونمایی کرده است. اسمارت واچ های شیائومی در بازار از پر طرفدارترین ساعت های هوشمند محسوب می شوند. قابلیت های این گجت ها با رقیبانی چون اپل واچ و ساعت های هوشمند سامسونگ تفاوت چندانی ندارد ولی قیمت اقتصادی برای آنها در نظر گرفته شده است. ساعت هوشمند ردمی اسمارت بند، سال 2020 به بازار آمد و اکنون مدل پرو این ساعت هوشمند شیائومی رونمایی شده است. ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت هم در واقع مدل پایین تری از ردمی واچ 2 می باشد. هر دو این ساعت ها ویژگی های خوبی را پشتیبانی می کنند که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد. هنوز در مورد تاریخ عرضه و قیمت نهایی برای این دو گجت هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است.

دستبند هوشمند ردمی بند 2 با نمایشگر ال سی دی

لیست قیمت ساعت هوشمند شیائومی

ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ 2 لایت

این ساعت هوشمند شیائومی یک مدل ارزان تر و ضعیف تر از نسل قبلی خود، یعنی ردمی واچ ۲ است. در این گجت از نمایشگر ال سی دی 1.55 اینچی استفاده شده است برعکس مدل قبلی که نمایشگر امولد داشت. این مدل از بیش از ۱۱۰ فعالیت ورزشی پشتیبانی می ‌کند. همچنین به جای ۱۵ حالت مربوط به ورزش‌ های حرفه‌ ای، ۱۷ حالت را به کاربران ارائه خواهد داد. ردمی واچ 2 لایت در مقابل نفوذ آب مقاوم است و تا عمق 50 متر در آب، آسیب نخواهد دید. ظرفیت باتری این ساعت هوشمند، ۲۶۲ میلی ‌آمپر ساعت است. اگر به صورت معمولی از آن استفاده شود، تا ۱۰ روز شارژ را نگه خواهد داشت و در صورت استفاده مداوم هم تا 5 روز می توان روی شارژ باتری آن حساب کرد.

ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ 2 لایت

مچ بند هوشمند ردمی اسمارت بند پرو

مچ بند هوشمند ردمی اسمارت بند پرو از نمایشگر ۱٫۴۷ اینچی امولد با رزولوشن ۱۹۴ در ۳۶۸ برخوردار است. این نمایشگر همچنین پوشش صد درصدی فضای رنگ NTSC و حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت را نیز پشتیبانی می کند. نمایشگر این مچ‌ بند هوشمند شیائومی از ۵۰ واچ ‌فیس مختلف نیز پشتیبانی می ‌کند. تراشه به کار رفته در این گجت Apollo 3.5 است و از بلوتوث ۵.۰ نیز پشتیبانی می‌ کند.

مچ بند هوشمند ردمی اسمارت بند پرو

این گجت برای گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید 6 به بالا و iOS 10 و جدیدتر از آن قابل استفاده خواهد بود. باتری این مچ بند هوشمند ۲۰۰ میلی ‌آمپر ساعت است و می‌ تواند تا ۱۴ روز دوام بیاورد. در صورت فعال کردن حالت صرفه جویی، تا 20 روز هم می توان روی باتری این مچ بند هوشمند حساب کرد.  این گجت هم مانند ساعت هوشمند ردمی واچ لایت 2، می تواند تا 50 متر در عمق آب مقاومت داشته باشد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار