Connect with us

دوربین عکاسی سونی A7R III نسخه جدید دوربین آلفا A9

منتشر شده

در

دوربین عکاسی سونی A7R III نسخه جدید دوربین آلفا A9

دوربین عکاسی سونی A7R III مجهز به قابلیت های جدیدتری نسبت به دوربین آلفا A9 می باشد و تا چند ماه آینده با قیمت اعلام شده به لیست قیمت دوربین عکاسی های سونی افزوده خواهد شد. دوربین سونی A7R III با قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 4K نیز بهترین دوربین برای عکاسان می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

دوربین عکاسی سونی

لیست قیمت دوربین عکاسی

کمپانی Sony یکی از گران قیمت ترین دوربین عکاسی خود را چند ماه گذشته با نام آلفا A9 به بازار دوربین معرفی کرد. کارایی فوق العاده عالی این دوربین عکاسی سبب شد بسیاری از عکاسان حرفه ای جذب آن شوند. اکنون شرکت ژاپنی سونی نسخه جدید دوربین های سری آلفا A7 با نام A7R III معرفی کرد. دوربین عکاسی سونی A7R III جزء دوربین های فول فریم و بدون آینه بوده و از نظر ظاهری نیز شبیه به دوربین های سری قبلی می باشد اما با توجه به بروزرسانی هایی فنی، مجهز به قابلیت های جدیدتری شده است.

دوربین عکاسی سونی A7R III

مشخصات فنی دوربین عکاسی سونی A7R III نشان می دهد این دوربین شامل یک جوی استیک برای مرور منو ها بوده و صفحه نمایش لمسی نیز برای انتخاب نقطه فوکوس در نظر گرفته شده است همچنین به 2 درگاه کارت حافظه اس دی، و پورت میکرو USB برای انتقال اطلاعات در کنار USB نوع C برای شارژ باتری مجهز می باشد.

دوربین عکاسی سونی A7R III

یکی از تفاوت های اصلی دوربین A7R III با دوربین عکاسی A9 در قابلیت های تصویربرداری می باشد به این صورت که دوربین A7R III مجهز به سنسور 42.4 مگاپیکسلی EXMOR R با پردازنده BIONZ بوده و رزولوشن آن نیز نسبت به A9 دو برابرخواهد بود.

دوربین عکاسی A7R III سونی

لازم به ذکر است در زمینه سرعت فوکوس خودکار هم دوربین سونی A7R III نسبت به مدل قبلی دو برابر سریع تر بوده و می تواند عکس را با نرخ 10 فریم در ثانیه به ثبت برساند. همچنین با نرخ 8 فریم در ثانیه نیز تصاویر را به صورت Live View به نمایش می گذارد و در حالت سکوت هم می تواند با حذف صدای شاتر، در هر ثانیه 10 عدد عکس بگیرد. علاوه بر این ویژگی AF/AE tracking به کاربر اجازه می دهد برای تهیه تصاویر پانوراما، فوکوس و نوردهی مناسب را انتخاب کند تا تصویری یکپارچه را در اختیار داشته باشد.

دوربین عکاسی A7R III سونی

در بخش پشتی دوربین عکاسی A7R III سونی، منظره‌ یاب اولد با 3/686 میلیون نقطه قرار دارد و بخاطر روکش جدید نیز، بازتاب نور کمتر و مقاومت در برابر آلودگی بیشتر می شود. امکان تغییر نرخ این منظره ‌یاب بین 60 تا 120 فریم‌ بر ثانیه بوده و کاربران می ‌توانند در کنار منظره ‌یاب از نمایشگر لمسی با 1/44 میلیون نقطه بهره ببرند همچنین به گفته‌ مدیران شرکت سونی، زاویه‌ دید بیشتر و انعکاس نور محیط کمتر خواهد شد.

دوربین عکاسی Sony a7R III برای فیلمبرداران هم قابلیت‌ های حرفه ای به همراه دارد. به طوری که کاربران می توانند با رزولوشن 4K فیلمبرداری نمایند علاوه بر این قابلیت‌ های فیلمبرداری Hybrid Log-Gamma ،S-Log2 و S-Log 3 در کنار ضبط ویدیو هایی با رزولوشن 1080P و نرخ 120 فریم‌ بر ثانیه، از دیگر ویژگی ‌های جدیدترین دوربین عکاسی سونی در بخش فیلمبرداری می باشد. طبق اعلام کمپانی محبوب سونی دوربین عکاسی A7R III نیز در اوایل آذر ماه با قیمت 3199 دلار راهی بازار دوربین خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوربین عکاسی سونی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. علیرضا عیوضی

    اکتبر 28, 2017 در 10:22 ق.ظ

    از نظر کارایی دوربین عکاسی سونی A7R III نسبت به دوربین آلفا A9 خیلی بهتره و می تونه قابلبت های بیشتری رو در اختیار ما عکاس ها بزاره خبر به روز و کاملی بود لااایک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار