Connect with us

رونمایی شیائومی از گوشی های سری K40

منتشر شده

در

رونمایی شیائومی از گوشی های سری K40

شیائومی به تازگی از گوشی های سری K40 رونمایی کرده است. در چند سال گذشته گوشی های موبایل شیائومی سری ردمی K از پر طرفدارترین گوشی های موبایل شیائومی بوده است. دلیل این امر هم به خاطر کیفیت بالا و قیمت اقتصادی این گوشی محسوب می شود. به تازگی شیائومی سه مدل گوشی موبایل Redmi K40، گوشی موبایل Redmi K40 Pro و گوشی موبایل Redmi K Pro Plus را معرفی و رونمایی کرده است.

نکته جالب توجه در این سه مدل این است که هر سه از نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برند. دوربین سلفی در هر سه مدلی گوشی کی 40 شیائومی 20 مگاپیکسل می باشد. ضمن اینکه این سه مدل گوشی موبایل از باتری 4520 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات استفاده می کنند. در مجموع این سه مدل اشتراکات ظاهری زیادی با هم دارند اما تفاوت های این سه مدل گوشی موبایل در ویژگی های سخت افزاری آنها می باشد.

پرچمداران جدید شیائومی سری کی 40

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی Redmi K40

برای این مدل گوشی موبایل شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده شده است که تقریبا همان اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس محسوب می ‌شود. تفاوت این دو تراشه در سرعت آنها می باشد که سرعت Snapdragon 870 اندکی بیشتر از مدل قبلی شده است. اگرچه این تراشه رقیب قدری برای اسنپدراگون ۸۸۸ محسوب نمی شود، اما در هر صورت نمی ‌توان قدرت زیاد آن را نادیده گرفت و از پس انجام کارهای مختلف مانند اجرای بازی ‌های سنگین به خوبی بر می ‌آید. گوشی شیائومی ردمی کی 40 مبتنی بر دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است ولی مانند دو گوشی دیگر این خانواده، در کنار آن دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی بهره گرفته شده است.

گوشی موبایل شیائومی Redmi K40

گوشی موبایل شیائومی Redmi K40 Pro و K40 Pro Plus

تراشه به کار رفته در ردمی کی 40 پرو و ردمی کی 40 پرو پلاس، اسنپدراگون 888 است. این تراشه بهترین عملکرد را در این سری برای شما رقم خواهد زد. هر دو مدل گوشی موبایل نیز از فناوری وای فای 6E پشتیبانی خواهند کرد. پنل دوربین گوشی شیائومی K40 Pro Plus یک پنل سه گانه است که از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. تفاوت این مدل با شیائومی Redmi K40 Pro این است که در مدل پرو دوربین اصلی 64 مگاپیکسل و حافظه رم کمتری از مدل پروپلاس دارد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi K40 Pro و K40 Pro Plus

قیمت این سری از گوشی های شیائومی از 310 دلار برای ردمی کی 40 آغاز می شود که برای گوشی با حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت است. به ترتیب با افزایش رم و حافظه قیمت مدل ها تغییر می کند. بالاترین نرخ قیمت هم مربوط به ردمی کی 40 پرو پلاس با 573 دلار می باشد. پیشتر شیائومی معرفی دو گوشی شیائومی ردمی 9 پاور و ردمی کی 40 را در برنامه خود برای سال 2021 قرار داده بود که این پرچمداران سری کی 40 به تازگی رونمایی رسمی شدند. همچنین پیش بینی می شود شیائومی از تکنولوژی شارژر بی سیم و از راه دور نیز به زودی رونمایی کند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. ژاله

    مارس 1, 2021 در 10:57 ق.ظ

    گوشی شیائومی ردمی k40 با توجه به خصوصیات خوبی که ازش میشنویم میتواند رقیب خوبی برای گوشی های میانرده رو به بالای سامسونگ و هواوی باشد، اما من گوشی قبلیم شیائومی بود و متاسفانه هنگ میکرد و بشدت داغ میشد و خیلی اذیتم کرد، امیدوارم تو رده های بالاتر مدلی که من داشتم این مشکل نباشه، ولی بهرحال خرید از این برند یه ریسکه، اما سامسونگ امتحانشو پس داده و قابل اطمینان هست

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار