موبایل

رونمایی شیائومی از گوشی 12S Ultra با لنز قابل تعویض

شیائومی از گوشی هوشمند جدید با نام Xiaomi 12S Ultra Concept رونمایی کرده است که ممکن است آن را به یکی از بهترین گوشی های هوشمند برای عکاسی تبدیل کند. این گوشی هوشمند دارای دوربین های بسیار عالی است  اما همه چیز به این ویژگی ختم نمی شود زیرا این شرکت امکان اتصال یک ماژول لنز دوربین را در پشت گوشی فراهم کرده است تا دوربین های آن به صورت شگفت انگیزی ارتقاء پیدا کند. این غول فناوری چینی با شرکت آلمانی لایکا همکاری کرده است تا شما را قادر سازد یک ماژول لنز دوربین را به گوشی خود متصل کنید و به شما امکان می دهد بدون نیاز به یک DSLR عکس های حرفه ای بگیرید.

گوشی موبایل شیائومی با لنز دوربین متحرک لایکا

شیائومی با همکاری لایکا کانسپت اولترا شیائومی 12 اس را معرفی کرده و به شما امکان می دهد لنز دوربین را به دوربین گوشی هوشمند خود متصل کنید. Xiaomi 12S Ultra Concept دارای یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ در پشت است که دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت گوشی می باشد. این ماژول برای نصب لنز سری M Leica در پشت طراحی شده است و به شما امکان می دهد عکس های حرفه ای بگیرید. این دستگاه دارای دو سنسور 1 اینچی است یکی در گوشی هوشمند و دیگری در لنز لایکا همچنین این لنز به شما این امکان را می دهد تا تمام نویز و لرزش ها را هنگام عکاسی و فیلم برداری از بین ببرد. در فیلم معرفی این محصول شیائمی دارای لنز Leica Summilux-M 35mm f/1.4 ASPH می باشد و این تلفن از تمام لنزهای سری M شرکت لایکا پشتیبانی می کند. این لنز دوربین تنها در حد یک ویدئو تبلیغاتی وجود دارد و هنوز شرکت شیائومی مشخصات فنی و زمان عرضه آن را اعلام نکرده است.

گوشی موبایل شیائومی با لنز دوربین متحرک لایکا
گوشی موبایل شیائومی با لنز دوربین متحرک لایکا

شیائومی 12S Ultra یک گوشی هوشمند جدید می باشد که می تواند رقیب جدی برای سامسونگ و اپل محسوب شود. این گوشی دارای لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. دوربین های 12S Ultra دارای دوسبک عکاسی Leica Vibrant و Leica Authentic است. این مدل از گوشی های شیائومی دارای تراشه اسنپدراگون 8+ نسل یک می باشد و دارای شارژ سیمی 67 واتی، شارژ توربو 50 واتی می باشد. این گوشی هوشند قرار است برای اولین بار در هند عرضه شود. قیمت آن زیر 1000 دلار می باشد اما قیمت جهانی هنوز مشخص نیست و باید منتظر آن باشیم تا ببینیم در دیگر کشورها با چه قیمتی عرضه خواهد شد.

شرکت دوربین لایکا

شرکت لایکا تولید کننده دوربین و تجهیزات دوربین عکاسی می باشد. لایکا در سال 1980 در کشور آلمان راه اندازی شد. این شرکت اولین شرکتی بود که دوربین اتوماتیک 35 میلی متری را با موفقیت به بازار عرضه کرد. لایکا بیشتر به خاطر دوربین گران قیمت و پیچیده اش به شهرت جهانی رسیده است. شرکت لایکا قبل از همکاری با شیائومی با شرکت های سونی، هوآوی و سامسونگ همکاری داشته اما به دلیل تغییرات مدیران ارشد و سیاست های اقتصادی این شرکت ها همکاری خود را با لایکا کمرنگ کرده اند.

شیائومی 12S Ultra
شیائومی 12S Ultra

شرکت لایکا در زمینه های ساخت میکروسکوپ های پزشکی و فضایی فعالیت می کند و آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن از میکروسکوپ تحقیقاتی لایکا برای انجام آزمایش های سلول زنده در ایستگاه فضایی بین المللی استفاده کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا