گجت

رونمایی شیائومی از هدفون بی سیم می ایر 2 پرو

شرکت فعال شیائومی قصد دارد تا از می ایر 2 پرو که پرچمدار این شرکت در بخش هندزفری های بی سیم می باشد رونمایی کند. هدفون بی سیم Mi Air 2 Pro در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نشان داده می شود و از طریق آن اطلاعات مفیدی از این هندزفری بلوتوث به دست می آید. با توجه به اینکه رقبای این هندزفری از برندهای مطرحی چون اپل، سامسونگ، هوآوی و سونی هستند پیش بینی می شود با قیمت های اقتصادی که شیائومی برای محصولاتش در نظر می گیرد این محصول جایگاه خوبی را در بین هندزفری های محبوب بی سیم ایربادز پیدا کند.

نمایش مشخصات فنی و ظاهری شیائومی می ایر 2 پرو در یک ویدئو

لیست قیمت هندزفری بلوتوث شیائومی

مشخصات فنی شیائومی می ایر 2 پرو

تا پیش از منتشر شدن ویدئوی مربوط به این هندزفری اطلاعات خاصی از این محصول در دست نبود اما در حال حاضر می توانیم از تمام زوایا هندزفری بلوتوث شیائومی را بررسی کنیم. در این ویدئو می بینیم که شکل ظاهری این هندزفری بلوتوث شبیه ایربادز پرو است که برای حفظ کیفیت صدای دریافتی قسمتی از آن بیرون گوش قرار می گیرد. روی گوشی های این هدفون بی سیم سری سیلیکونی قرار دارد تا راحت تر درون گوش جای بگیرد. این سری های سیلیکونی در هندزفری بلوتوث همچنین باعث می شود که صدای ورودی مزاحم از بیرون به گوش کمتر باشد. سطح این گوشی هم مانند دیگر مدل ها لمسی است تا با ضربه زدن بر آن موجب برقراری یا عدم برقراری تماس شود یا موزیک قطع و وصل شود. وزن این هندزفری بسیار سبک بوده و این به معنی آن است که گوش کمترین آزار را در زمان استفاده می بیند. این هدفون بی سیم همچنین مجهز به قابلیت حذف نویز می باشد. در زمانی که قابلیت حذف نویز این گجت روشن باشد میزان نگهداری شارژ آن 5 ساعت استفاده بی وقفه و در صورت خاموش بودن این قابلیت میزان نگهداری شارژ 7 ساعت خواهد بود. میزان نگهداری شارژ این هندزفری نسبت به مدل های قبلی هدفون بی سیم شیائومی بیشتر است.

مشخصات فنی شیائومی می ایر 2 پرو

هدفون بی سیم Xiaomi Mi Air 2 Pro رقیبی برای پرچمداران ایربادز

شکل ظاهری این هدفون بی سیم در بخش بالایی و پایینی سطح صافی دارد و به دلیل همین نوع طراحی می توان آن را روی سطوح ایستاده قرار داد. در بخش پایین آن نیز پورت USB-C تعبیه شده که برای شارژ کردن این هندزفری بلوتوث به کار میرود. فرآیند Pair شدن این هندزفزی بلوتوث شیائومی با گوشی شیائومی به آسانی صورت می گیرد و به تنظیمات خاصی نیاز ندارد. برای اتصال به دیگر گوشی های موبایل هم فقط کافیست چند گام ساده را برای اتصال به گوشی موبایل خود بردارید.

هدفون بی سیم Xiaomi Mi Air 2 Pro رقیبی برای پرچمداران ایربادز

با توجه به اینکه اطلاعاتی که ما از این هندزفری داریم در حد اطلاعات منتشر شده بر روی کاغذ و در نهایت ویدئویی است که از این هدفون بی سیم منتشر شده است، ما شاهد هندزفری با کیفیت تری از ایربادز پرو هستیم اما باید تا زمان عرضه این محصول صبر کرده و ببینیم آیا واقعا اینطور هست یا خیر.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی خوبه که شیائومی هم این محصول رو منتشر کرد، چون بهرحال هنذفری بدون سیتم بلوتوثی برای سری های جدید پرچدار خیلی رو بورس هستش، اما باید زودتر از اینا این حرکت رو میزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا