Connect with us

رونمایی لپ تاپ شیائومی Mi Notebook 14 IC

منتشر شده

در

رونمایی رسمی از لپ تاپ شیائومی mi notebook 14 ic

لپ تاپ شیائومی Mi Notebook 14 IC به تازگی و توسط یکی از مدیران ارشد این شرکت رونمایی شد. سال گذشته شیائومی از دو مدل لپ تاپ سری می یعنی Xiaomi Mi notebook 14 و Mi notebook 14 Horizon رونمایی کرد. به تازگی هم می نوت بوک 14 آی سی توسط این برند معرفی شده است. مدل جدید این سری دارای حاشیه های باریک تر بوده و یک وبکم HD External هم دارد. با توجه به اینکه شیائومی در رقابت با کمپانی های بزرگ تولید کننده گجت، محصولات با کیفیتی را در سال 2020 به بازار روانه کرد، باید دید که لپ تاپ های این برند هم می تواند به همان کیفیت گوشی های موبایل جدید شیائومی باشد یا خیر.

می 14 آی سی از سری می از لپ تاپ های شیائومی

لیست قیمت لپ تاپ

ویژگی های لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook 14 IC

لپ تاپ جدید شیائومی Mi Notebook 14 IC از پردازنده Intel Core i5-10210U پشتیبانی می کند که به همراه یک کارت گرافیک اینویدیا مدل Intel UHD 620 یا GeForce MX250 همراه است. این لپ تاپ شیائومی از یک نمایشگر ۱۴ اینچی Full HD با پوشش ضد رفلکس نور و زاویه دید عریض ۱۷۸ درجه‌ای برخوردار است. شیائومی می نوت بوک 14 IC از یک رم ۸ گیگابایتی LPDDR4 و حافظه داخلی حداکثری ۵۱۲ گیگابایتی SSD را نیز بهره مند است. این لپ تاپ در دو مدل با حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت عرضه می شود. سیستم عاملی که در این مدل به کار گرفته شده است از نوع ویندوز 10 هوم ادیشن است.

ویژگی های لپ تاپ شیائومی می نوت بوک 14 ic

سایر امکانات لپ تاپ شیائومی می نوت بوک 14 IC

وزن لپ تاپ Xiaomi Mi 14 IC ۱.۵ کیلوگرم می باشد. ابعاد این محصول نیز 323 در 228 در 18 میلی متر و نسبت به مدل های قبلی از حاشیه های باریک تری برخوردار است. این مدل عمر باتری ۱۰ ساعته را پشتیبانی می کند و از باتری 46 وات ساعت با شارژ سریع به همراه آداپتور شارژ 65 واتی برخوردار می باشد.  شروع قیمت این مدل از قیمت پایه ۶۰۰ دلار است و با لوازم جانبی لپ تاپ می تواند قیمت متغیری پیدا کند. این محصول نیز همچون دیگر محصولات شیائومی قیمت اقتصادی محسوب می شود.

سایر امکانات لپ تاپ شیائومی می نوت بوک 14 ic

هرچند خبری که به تازگی در رویترز منتشر شد، اعلام کرد که شیائومی هم جزء برندهای چینی است که توسط دولت آمریکا تحریم شده ولی بعد از آن مدل جدید لپ تاپ شیائومی توسط یکی از مدیران این شرکت معرفی شد. تحریم و قرارگیری نام این شرکت ها توسط دولت آمریکا در بلک لیست به این معناست که سرمایه گذاران آمریکایی این شرکت باید سهام خود را در این شرکت ها بفروشند که این می تواند آسیب های جدی را به بدنه شرکت های تولیدی و بزرگ بزند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. هستی مرفه

    ژانویه 24, 2021 در 12:25 ب.ظ

    اصلا نمیدوستم شیائومی هم لپ تاپ زده، خیلی عالیه من گوشیش رو هم دارم فقط یه ترسی که دارم اینه که میگن گوگل میخواد تحریم کنه شیائومی رو اما با توجه به اینکه شیائومی همیشه از امریکاو گوگل حمایت کرده و اپ های گوگل رو پشتیبانی میکنه نمیدونم چرا گوگل این تصمیم رو گرفته

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار