Connect with us

لپ تاپ هوآوی آنر مجیک بوک مجهز به پردازنده‌ نسل هشتم اینتل

منتشر شده

در

لپ تاپ هوآوی آنر مجیک بوک مجهز به پردازنده‌ نسل هشتم اینتل

گوشی موبایل های سری آنر هوآوی با داشتن سخت افزار هایی شبیه به پرچمداران بازار موبایل و قیمت مناسب طرفدارن و خریداران زیادی را جذب خود کرده اند. در همین راستا کمپانی Huawei تصمیم دارد لپ تاپی با سخت افزار های حرفه ای معرفی کند تا بتواند باعث رونق بازار لپ تاپ شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ هوآوی آنر مجیک بوک

لیست قیمت لپ تاپ

طبق خبرهای منتشر شده شرکت هوآوی در طی مراسمی در چین جدیدترین لپ تاپ خود را با نام مجیک‌ بوک رونمایی کرد. نوت بوک آنر Magic Book با داشتن صفحه نمایش 14 اینچی با لبه های باریک در اطراف مانیتور زیبایی لپ تاپ را دو برابر می کند.

لپ تاپ هوآوی

وزن لپ تاپ هوآوی آنر مجیک بوک برابر با 3/2 پوند (کمتر از 1500 گرم) و قطر آن در قطور ترین قسمت ها تقریبا 0/6 اینچ (کمی بیشتر از 15 میلی ‌متر) اعلام شده است. لپ تاپ آنر Magic Book با مجهز شدن به پردازنده‌ نسل هشتم اینتل و پردازنده گرافیکی جداگانه انویدیا و چهار بلندگو با پشتیبانی از صدای دالبی، رقیب سرسختی برای لپ تاپ های اچ پی، ایسوس و…خواهد شد.

لپ تاپ آنر مجیک بوک

درگاه های ورودی خروجی لپ تاپ هوآوی مجیک بوک شامل درگاه هدست HDMI، USB 3.0‌ و USB 2.0 (هر دو Type-A) و یک درگاه USB Type-C می باشد که نقش ورودی شارژر دستگاه را بر عهده دارد. طبق اعلام هوآوی باتری 57 واتی این لپ تاپ می تواند 12 تا 13 ساعت به فعالیت خود ادامه دهد؛ همچنین حسگر اثر انگشت آن نیز در زیر دکمه روشن- خاموش قرار دارد.مانیتورلپ ‌تاپ آنر از نوع IPS با رزولوشن 1080p با نسبت صفحه به بدنه 81 درصد است که می ‌تواند تا 180 درجه باز شود و به ‌صورت کامل روی سطح زیرین قرار بگیرد.

لپ تاپ هوآوی آنر Magic Book

قیمت لپ تاپ هوآوی مجیک بوک 800 دلار اعلام شده است، و قرار است به زودی با دو کانفیگ متفاوت راهی بازار لپ تاپ شود. هنوز مشخص نیست که این لپ تاپ خارج از چین هم عرضه شود، اما احتمالا آنر در تاریخ 15 اردیبهشت مراسمی برای معرفی و عرضه جهانی گوشی موبایل آنر 10 در شهر لندن برگذار خواهد کرد که شاید در این مراسم، نسخه جهانی لپ‌ تاپ مجیک بوک هم عرضه شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ هوآوی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. اکبری

    آوریل 22, 2018 در 9:44 ق.ظ

    لپ تاپ هوآوی آنر مجیک بوک از نظر ظاهری شبیه به مک بوک اپل قیمتش هم به نظرم خیلی خوب مقرون به صرفه ست. این لپ تاپ هوآوی که وارد بازار لپ تاپ ایران میشه؟؟؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار