لپ تاپ

رونمایی از لپ تاپ های گیمینگ ایسوس جدید

کمپانی ایسوس جدیدترین لپ تاپ های خود را در شهر دبی امارات متحده، همزمان با برگزاری جام ملت ‌های آسیا رونمایی کرد. علاوه بر لپ تاپ های مخصوص بازی، کامپیوتر و سایر قطعاتی که در نمایشگاه CES 2019 معرفی شده بودند نیز در این رویداد در معرض نمایش قرار داد شد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس رونمایی شد

لیست قیمت لپ تاپ

جدیدترین لپ تاپ های 2019 ایسوس :

لپ تاپ ایسوس زن بوک S13 به عنوان جدیدترین لپ تاپ کمپانی asus در این همایش معرفی شد؛ این لپ تاپ با داشتن ضخامت بسیار کم توانست نظر اکثر کاربرانی که در آنجا حضور داشتند را به خود جلب کند، چرا که نسبت به نسخه قبلی 12/5 درصد کوچکتر شده و نسبت نمایشگر به بدنه آن97 درصد اعلام شده است.

رونمایی لپ تاپ گیمینگ ایسوس

البته کوچک شدن اندازه Zenbook 13s نه تنها از عملکرد بی نظیرش چیزی را کم نکرد بلکه پردازنده Core-i7 نسل هشتم اینتل در کنار کارت گرافیک مجزای انویدیا MX150، حافظه رم 16 گیگابایتی و یک ترابایت فضای ذخیره ‌سازی SSD این لپ تاپ را به یک پرچمدار تبدیل کرده است. شایان ذکر است Zenbook 13s که به عنوان باریک ترین لپ تاپ 2019 کمپانی ایسوس شناخته شده است می تواند تا 15 ساعت به فعالیت خود ادامه دهد و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

قابلیت لپ تاپ ایسوس zenbook 13s

لپ تاپ Zenbook 14 یکی دیگر از جدیدترین لپ تاپ های ایسوس است که در این مراسم معرفی شد اما مشخصات فنی اعلام شده نشان داد این لپ تاپ شباهت بسیاری به مدل قبلی خود دارد با این تفاوت که این نسخه دارای Numberpad هوشمند و 4 اسپیکر قدرتمند هارمن کاردون است که بلندترین صدای ممکن را پخش خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی این laptop می توان به صفحه نمایش Full HD، کارت گرافیک انویدیا GeForce MX150، وزن 2.62 کیلوگرمی و باتری 47 وات ساعت اشاره کرد.

لپ تاپ ایسوس zenbook 14 رونمایی شد

 رونمایی نسخه جدید لپ تاپ ایسوس Vivo Book در دبی :

لپ تاپ های سری ویووبوک ایسوس که از محبوبیت خاصی در بازار لپ تاپ برخوردار هستند توانستند کمپانی ایسوس را ترغیب کنند که نسخه جدید آنها را نیز طراحی و تولید نماید. از این رو در همایشی که در دبی برگزار شد مدل جدید این نوت بوک ها در رنگبندی های Peacock Blue و Coral Crush رونمایی شدند. انحنای لبه‌ های نسخه جدید ویووبوک ها نیز سبب می شود که کاربر به راحتی آن را در دست بگیرد و مانع از افتادن ناگهانی لپ تاپ خواهد شد.

ویژگی لپ تاپ ایسوس ویووبوک

نسبت نمایشگر به بدنه نسخه جدید ویووبوک ها برابر با 88 درصد می باشد و پردازنده نسل هشتم Core-i7 اینتل به همراه کارت گرافیک MX130، رم 16 گیگابایت و حافظه ذخیره‌ سازی 512 گیگابایتی از دیگر مشخصات فنی نسخه جدید لپ تاپ Vivo Book محسوب می شود.

نسخه جدید لپ تاپ ایسوس ویووبوک

 معرفی دو لپ تاپ گیمینگ ایسوس در خاورمیانه :

علاوه بر محصولات معرفی شده کمپانی فعال ایسوس دو مورد از لپ تاپ های مخصوص بازی خود را نیز در این رویداد معرفی کرد. لپ تاپ های گیمینگ Zephyrus S و Mothership با توجه به ویژگی منحصر به فردی همچون کیبورد جداشونده می توانند لحظات هیجان انگیزی را برای گیمرها به ارمغان بیاورند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس mothership

طبق خبرهای منتشر شده لپ تاپ گیمینگ Mothership تنها لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس می باشد که کیبورد آن به صورت جداشونده طراحی شده است همچنین پشتیبانی از 3 صفحه نمایش دیگر می تواند برای گیمرها کارآمد باشد. نمایشگر 144 هرتزی به همراه 4 اسپیکر موجود در زیر صفحه نمایش، تجربه فوق ‌العاده بازی را برای گیمرها تداعی خواهد کرد. طراحی منحصر به فرد لپ تاپ ایسوس مادرشیپ به گونه ای است که کاربر می تواند آن را در بین زاویه 105 تا 127 درجه تنظیم کند، تکنولوژی Wi Fi 6 و پورت لن نیز از دیگر قابلیت های این لپ تاپ مخصوص بازی می باشد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس zephyrus S معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus S با داشتن صفحه نمایش 17 اینچی و ضخامت کم به عنوان باریک ترین لپ تاپ مخصوص بازی در بازار آی تی شناخته شده است البته نسبت به نسخه قبلی نیز 23 درصد کوچک تر و 40 درصد باریک‌ تر شده است. کارت گرافیک انویدیا RTX 2080 Max-Q و پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 نیز این لپ تاپ را به یک غول گیمینگ تشبیه کرده است. گیمر ها نیز می ‌توانند فضای ذخیره‌ سازی Zephyrus S تا یک ترابایت که متشکل از 4 حافظه SSD است افزایش دهند. لازم به ذکر است هر دو لپ ‌تاپ جدید گیمینگ ایسوس سری ROG می توانند شارژ را از طریق پورت USB-C نیز دریافت کنند، البته زمانی هم که از لپ تاپ استفاده نمی کنید می توانید آنها را با استفاده از یک شارژر گوشی موبایل 5 واتی شارژ نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا