راهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

قیمت مانیتور خمیده ایسر ED273 در بازار قطعات کامپیوتر مشخص شد

کمپانی Acer که یکی از شرکت های محبوب و فعال بازار کالا های دیجیتال می باشد، جدیدترین مانیتور خود را با نام ED273 به بازار قطعات کامپیوتر معرفی کرد. صفحه نمایش منحنی ایسر ED273 حرفه ای ترین نمایشگری است که با قیمت مناسب و ارزان به فروش خواهد رسید. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور خمیده ایسر ED273

لیست قیمت مانیتور

مانیتو رایسر ED273 به صورت بدون فریم طراحی شده و با مجهز بودن به پنل منحنی که از دارای تکنیک VA و غیر براق است، دقت FHD را در اختیار کاربران قرار می دهد. مانیتور Acer ED273 از نظر طراحی نیز بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده و پایه های آن نیز جزء جدیدترین پایه های شرکت ایسر می باشد.

زمان پاسخ به فرکانس صفحه نمایش ایسر ای دی 273 تنها 4 میلی ثانیه بوده که می تواند برای بازی مناسب باشد لازم به ذکر است کمپانی ایسر جدیدترین مانیتور خود را به قابلیت های گیمینگ نیز مجهز کرده است و با بهرمند کردن آن به تکنولوژی AMD FreeSync فرکانس پنل به 144 هرتز خواهد رسید.

مانیتور ایسر ED273

تکنولوژی Black Boost که در مانیتور ایسر ED273 به کار رفته است نیز امکان مشاهده بهتر تصاویر در نمایش های تاریک و قسمت هایی با نور کم را بهبود می بخشد به طوری که کاربران می تو انند در نور کم نیز از انجام بازی و یا تماشای فیلم لذت ببرند.

مانیتور منحنی ایسر ED273

از دیگر مشخصات فنی مانیتور Acer ED273 می توان به شدت روشنایی 250 کاندلار، زاویه دید 178 درجه ای، ورودی های متعدد شامل DVI-D، HDMI و DisplayPort 1.2 و جک هدفون اشاره کرد. کمپانی ایسر نیز تصمیم دارد این مانیتور حرفه ای خود را با قیمت 349 دلار دربازار قطعات کامپیوتر به فروش برساند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور ایسر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر مانیتور خمیده ایسر ED273 چطوری میشه از سایت آی تی بازار رو خریداری کرد؟

    1. سلام کاربر گرامی، جهت خرید مانیتور ال ای دی خمیده ایسر می بایست با نمایندگی های محصولات ایسر که در آی تی بازار معرفی شده اند بصورت مستقیم و بدون واسطه تماس حاصل فرمائید، پیشنهاد میکنیم قبل از خرید قیمت انواع مانیتور در 18 برند را از طریق لینک ذیل ملاحظه فرمائید. موفق باشید
      لیست قیمت انواع مانیتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا