Connect with us

رونمایی از هدفون هوآوی فری بادز استودیو با قابلیت حذف نویز

منتشر شده

در

رونمایی هوآوی از هدفون فری بادز استودیو با نویز کنسلینگ

در مراسم معرفی و رونمایی محصولات جدید هوآوی علاوه بر گوشی های سری میت این برند هدفون بی سیم FreeBuds Studio نیز معرفی شد. در این مراسم گوشی موبایل هوآوی میت 40، هوآوی میت 40 پرو و هوآوی میت 40 پرو پلاس و یک نسخه با عنوان هوآوی پورشه دیزاین میت 40 رونمایی شدند. هدفون جدید هوآوی که طراحی و ساخت جدیدی دارد دارای قابلیت حذف نویز فعال بوده و از لحاظ کیفیت و ساختار با برندهایی مثل سونی، بوز و سنهایزر رقابت میکند.

رونمایی هوآوی از هدفون فری بادز استودیو به همراه گوشی های سری میت هوآوی

لیست قیمت هندزفری بلوتوث

مشخصات هدفون Huawei FreeBuds Studio

هدفون Huawei FreeBuds Studio از لحاظ ساخت افزاری دارای یک سری درایور داینامیک با اندازه 40 میلی متر است. این هدفون بی سیم همچنین از فایل های صوتی bit-24 پشتیبانی می کند تا در هنگام گوش دادن به آهنگ لذت بخش تر باشد. تراشه به کار رفته در این هدفون کایرین A1 است که در ایربادزهای بی سیم هوآوی فری بادز پرو نیز به کار رفته اند. به کار رفتن این تراشه در این هدفون به این معنیست که پخش آهنگ و حذف نویز بسیار با کیفیت صورت میگیرد. این هدفون از فناوری بلوتوث 5.2 و دو آنتن برای گسترش ارتباط پشتیبانی می کند. این فناوری باعث می شود در هنگام استفاده بتوان به راحتی از دستگاهی به دستگاه دیگر متصل شد.

مشخصات هوآوی فری بادز استودیو

هدفون بی سیم جدید هوآوی در رقابت با برند های برتر

هدفون بی سیم هوآوی دارای بازوهایی از جنس استیل بوده که به اندازه 7 میلی متر ضخامت دارند که در نهایت به گوشی های این هدفون با جنس ابری منتهی می شوند. از آنجا که طراحی این هدفون از هدفون بی سیم سونی الهام گرفته است مانند مدل Sony WH-1000XM4 دارای سطح لمسی است که میتوان با یک لمس یا ضربه کوچک آهنگ را پخش یا قطع کرد یا به تلفن پاسخ داد. با بالا و پایین کشیدن دست بر روی سطح  لمسی می توان صدا را هم کم و زیاد کرد. تمام نوآوری های به کار رفته در این مدل هندزفری بلوتوث هوآوی به منظور رقابت با هندزفری بلوتوث که ساخته برندهای معروف می باشند انجام شده است و هوآوی خود این ادعا را تایید می کند.

هدفون بیسیم جدید هوآوی در رقابت با برندهای برتر دنیا

عمر باتری این هدفون در حدی است که کاربر می تواند به مدت  24 ساعت بدون وقفه به آهنگ گوش کند. هوآوی ادعا کرده است که شارژ این دستگاه به مدت 10 دقیقه می تواند تا 8 ساعت شارژ برای شنیدن موسیقی را تامین کند. البته این میزان شارژ برای زمانی است که حذف نویز در دستگاه فعال نباشد. هنوز مشخص نیست در موقع فعال کردن حذف نویز دستگاه چه میزان قابلیت نگهداری شارژ را دارد. قیمت هندزفری بلوتوث جدید هوآوی 299 یورو اعلام شده است و در دو رنگ طلایی و مشکی عرضه خواهد شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. دنیا قاری

    اکتبر 27, 2020 در 3:30 ب.ظ

    چقدر خوشگله، البته همین هدفون هایی که ماهم داریم نویز نداره، حالا منظور از ضد نویز شاید این باشه که به صفر رسونده، در هرصورت زیبایی هدقونHuawei FreeBuds Studio زیباییش منو بیشتر جذب میکنه تا ضد نویز بودنش

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار