گجت

هندزفری بیسیم بیتس با قیمت 149 دلار رونمایی شد

هندزفری بیسیم جدید بیتس با قابلیت حذف نویز فعال و قیمت 149 دلار به تازگی رونمایی شده است. قطعا نام شرکت بیتس با هدست و هدفون های با کیفیت آن شناخته می شود. هرچند شرکت های دیگری مانند اپل و سامسونگ هم هندزفری های بلوتوث با کیفیتی را به بازار ارائه دهند، اما اعتماد کاربران به این برند توجه آنها را به سمت محصولات جدید و همسو با بازار جلب می کند. با نگاهی مختصر به استودیو بادز متوجه می شویم که طراحی ظاهری این ایربادز بدون سیم در مقایسه با پاوربیتس پرو کوچک ‌تر است. این ایربادز برای پیش خرید در سایت Beats قرار داده شده است اما تا چند هفته آینده به بازار تمامی کشورها ارائه خواهد شد.

ویژگی ها و قیمت هندزفری بلوتوث بیتس اعلام شد

لیست قیمت هندزفری بلوتوث

ویژگی های هندزفری بلوتوث بیتس

شرکت بیتس به تازگی از ایربادز بدون سیم جدیدی به نام استودیو بادز رونمایی کرد. این هندزفری بلوتوث بیتس که دارای قیمت 149 دلار است در سه رنگ قرمز، مشکی و سفید عرضه  خواهد شد.  همچنین این ایربادز جدید دارای گیره‌  هایی برای قرارگیری بهتر در گوش نیست و هیچ پایه‌ ای هم ندارد که در بیرون گوش قرار بگیرد. عدم استفاده از این قسمت ها در طراحی ظاهری این ایربادز باعث شده است که بیتس استودیو بادز وزن کمی را داشته باشد و به ‌راحتی در گوش قرار بگیرد. بیتس استودیو بادز داری ویژگی‌ هایی مانند استاندارد IPX4 برای مقاوت در برابر آب و عرق بدن است. همچنین می ‌توان با یک ‌بار شارژ تا ۵ ساعت با روشن بودن قابلیت حذف نویز محیط به صورت فعال به موزیک گوش داد.

ویژگی های هندزفری بلوتوث بیتس

قابلیت حذف نویز فعال در هندزفری بیسیم بیتس

هندزفری بیسیم مدل استریوبادز علاوه بر طراحی جالب و وزن سبک دارای حذف نویز فعال نیز هست. هرچند اگر قابلیت حذف نویز محیط استودیو بادز خاموش باشد مدت زمان پخش آهنگ با این ایربادز افزایش می‌ یابد و تا ۸ ساعت می توان به موزیک گوش داد. همچنین کاربران می‌ توانند که این هندزفری بیسیم را با استفاده از پورت USB-C شارژ کنند. بیتس استودیو بادز از شارژ شدن به صورت بیسیم پشتیبانی نمی‌  کند و کاربران می ‌توانند از هر کدام از ایرباد‌های این گوشی به صورت مستقل استفاده کنند.

قابلیت حذف نویز فعال در هندزفری بیسیم بیتس

اما نکته‌ جالب توجه درباره‌ بیتس استودیو بادز این است که کاربران می‌ توانند هم در سیستم عامل iOS و هم اندروید از این ایربادز استفاده کنند. همچنین این ایربادز از قابلیت فعال‌ سازی دستیار صوتی سیری با گفتن عبارت Hey Siri نیز پشتیبانی می ‌کند. در ضمن کاربران در دستگاه‌ های با سیستم عامل اندروید، می‌توانند از این ایربادز بیتس با همراه ویژگی‌ های مانند Fast Pair و گوگل Find My Device استفاده کنند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من هنذفری از برند بیتس خریدم، هر چی بگم کم گفتم اینقدر که عالیه و با کیفیت و حالا چون اون قدیمی شده یدونه جدید میخوام بخرم این ایرپاد رو میخرم، البته گوشی من اپله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا