Connect with us

رونمایی از چند محصول جدید اپل در رویداد آپریل 2021

منتشر شده

در

رونمایی از چند محصول جدید اپل در رویداد آپریل 2021

در یک مراسم آنلاین از چند محصول جدید اپل رونمایی شد. خیلی از طرفداران محصولات اپل و همچنین منتقدان، از پیش می دانستند که چه محصولاتی قرار است در این رویداد معرفی شوند. همانطور که می دانید این ایونت اپل هم مانند رویدادهای سال 2020 اپل به صورت آنلاین برگزار شد. هرچند جذابیت این مراسم به صورت حضوری چندین برابر برای طرفداران بیشتر می شد اما تعداد زیادی از دوستداران محصولات این کمپانی، این مراسم را به صورت زنده تماشا کردند. به رسم هر سال اپل از محصولاتی غیر از گوشی آیفون در رویداد بهاره خود رونمایی می کند. امسال هم آیپد پرو با تراشه M1، اپل تی وی با ریموت کنترل جدید، آی مک با تراشه M1 و گجت جذاب اپل یعنی اپل ایرتگز معرفی شدند.

رویداد آنلاین اپل در آپریل 2021

لیست قیمت گجت های اپل

محصولات جدید اپل با استفاده از تراشه اختصاصی M1

دو محصول از سری محصولات قدیمی اپل، این بار با تراشه اختصاصی M1 به همگان معرفی شدند. نسل جدید آپید پرو M1 و آی مک با پشتیبانی از این تراشه به روی کار خواهند آمد. این در حقیقت همان تراشه ای است که برای نسل جدید مک ‌بوک ایر، مک ‌بوک پرو، مک مینی و آی ‌مک جدید نیز استفاه شده است. این آیپد در اندازه 12.9 اینچی است و از نمایشگر mini-LED بهره می ‌برد. هرچند شرکت اپل عنوان Liquid Retina XDR را برای این نمایشگر انتخاب نموده و هر دو مدل آن نیز از دوربین سلفی اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌ برند. آی مک جدید هم علاوه بر پشتیبانی از این تراشه قدرتمند، در رنگ های جالبی به بازار خواهد آمد. ضمن اینکه اندازه این آی مک هم بسیار نازک تر شده است.

محصولات جدید اپل با استفاده از تراشه اختصاصی M1

گجت دوست داشتنی اپل ایرتگ

وقتی صحبت محصول جدید و متفاوت اپل با نام AirTag به میان آمد، تصور اشکال متفاوتی از گجت اپل در ذهن افراد نقش بست. اما همه هم نظر بودند که اپل محصول با قابلیتی را ارائه خواهد داد. حالا بعد از مدت ها انتظار، ردیاب هوشمند اپل رونمایی شد. کاربران با استفاده از این ردیاب و اپلیکیشن Find my که بر روی گوشی آیفون یا دیگر دیوایس های اپل خود دارند می ‌توانند وسایل خود را ردیابی کنند. نکته قابل توجه این ابزار در قیمت مناسب آن است. برعکس تمامی محصولات اپل که با قیمت بالایی به فروش می رسند، اپل ایرتگ فقط 29 دلار قیمت دارد و تا چند هفته آینده به دست کاربران می رسد.

گجت دوست داشتنی اپل ایرتگ

درنهایت نسل جدید اپل تی وی هم در این رویداد رونمایی شد. معرفی این محصول با قابلیت هایی که دارد در یک مطلب دیگر در آی تی بازار منتشر خواهد شد. اپل وعده داده است که تمامی این محصولات را تا نیمه دوم ماه می یعنی کمتر از یک ماه دیگر عرضه کند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

2 دیدگاه

  1. نیلی

    آوریل 25, 2021 در 9:17 ق.ظ

    سلام مرسی از مقاله مفیدتون در مورد محصولات اپل
    موفق باشید همیشه

  2. سمانه

    آوریل 24, 2021 در 10:16 ق.ظ

    جالبه بدونید این محصول از گواهی IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بهره می‌برد و همچنین مجهز به اسپیکر است. درون آن یک باتری قابل تعویض تعبیه شده که شارژ آن بیش از یک سال دوام می‌آورد. ئ با اپلیکیشن Find My کار میکنه البته بلوتوث هم هست میتونیم اون رو به جا سوئیچیمون وصلش کنیم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار