Connect with us

گجت سونی ایکس مونت مخصوص گیم پد پلی استیشن 4

منتشر شده

در

گجت سونی ایکس مونت مخصوص گیم پد پلی استیشن 4

با توجه به بازی کردن گیمرها در ساعت های طولانی می توان نتیجه گرفت که افراد زمان چشمگیری را صرف بازی کردن با وسیله الکترونیکی و دیجیتالی می کنند؛ و روزانه نیز بر تعداد خریداران کنسول های بازی افزوده می شود.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گجت سونی ایکس مونت

لیست قیمت کنسول بازی

در همین راستا کمپانی Sony به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده بازی های رایانه ای، گجتی را طراحی کرده است که کاربر می تواند با قرار دادن گوشی موبایل و دسته کنسول بازی ps4 در آن به راحتی بازی کند.

گجت سونی ایکس مونت

گجت سونی ایکس مونت یکی از جدیدترین محصولات کمپانی Sony است، که به زودی راهیبازار کنسول بازی خواهد شد. گیمر ها با قرار دادن گوشی موبایل های سری اکسپریا سونی در گجت X Mount و اتصال از راه دور می توانند بازی های کنسول پلی استیشن 4 را بازی کنند، در واقع گوشی موبایل صفحه نمایشگم پد ps4 خواهد شد.

گجت سونی X Mount

گجت سونی ایکس مونت برای کاربران کنسول بازی پلی استیشن 4 طراحی شده است به طوری که توسط این گجت می توانند اسمارت فون و کنترلر کنسول را به یکدیگر متصل کنند. و با اتصال از راه دور اجرای بازی ها بر روی گوشی موبایل فراهم می شود.

قیمت گجت سونی ایکس مونت

لازم به ذکر است گجت سونی X Mount از اسمارت فون های سری اکسپریا که شامل اکسپریا ایکس زد 1، اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت، اکسپریا ایکس زد پریمیوم، اکسپریا ایکس زد اس، اکسپریا ایکس زد، اکسپریا ایکس کامپکت، اکسپریا ایکس پرفورمنس، اکسپریا زد 5، اکسپریا زد 5 کامپکت و اکسپریا زد 5 پریمیوم می شود، پشتیبانی می کند. فروش گجت سونی ایکس مونت از تیر ماه 97 در بازار های کنسول بازی آغاز می شود و در ابتدا نیز در کشور ژاپن عرضه خواهد شد.

لیست قیمت دسته بازی

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گجت سونی ایکس مونت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. مجید

    آوریل 30, 2018 در 5:39 ب.ظ

    ایکس مونت سونی وسیله فوق العاده عالی برای ما گیمرهاست ولی ای کاش با همه اسمارت فون ها سازگار بود نه فقط با گوشی های sony

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار