موبایل

آیفون 9 نسخه جدید گوشی اپل آیفون SE رونمایی شد

چند هفته پیش بود که اپل دو مدل آیپد پرو را رونمایی کرد. یک مدل آیپد 11 اینچی و یک مدل آیپد 12.9 اینچی. کمپانی اپل همچنین یک کیبورد کیس که شامل ترک پد بود را هم رونمایی کرد، که این کیبورد قابلیت اتصال به هر دو مدل آیپدهای 2018 و 2020 با استفاده از مگنت را هم دارا می باشد.

گوشی اپل آیفون 9

لیست قیمت گوشی موبایل

حالا مدل جدیدی از دنباله سری آیفون SE هم به زودی رونمایی خواهد شد. آخرین مدل این سری در مارچ 2016 و در پاسخ به افزایش قیمت گوشی های هوشمند اپل و همچنین صفحه نمایش های بزرگتر به طرفداران آیفون معرفی شده بود.

رونمایی نسل دوم گوشی موبایل اپل آیفون SE به زودی :

یک تحلیلگر اعلام کرده اپل امسال می تواند تا 12 میلیارد دلار آیفون 9 تولید کند! یکی از کارمندان فروشگاه Best Buy، عکسی از یک قاب محافظ را منتشر کرده و مدعی شده که این قاب برای آیفون 4.7 اینچی مدل 2020 تهیه شده و آماده فروش است. اگر این ادعا واقعی باشد یعنی رونمایی از نسل دوم آیفون SE به زودی انجام خواهد شد. طبق اعلام مجله الکترونیکی MacRumors هم کمپانی اپل امسال آیفونی با قیمت پایین را در برنامه کاری خود قرار داده که احتمالا در همین نیمه اول سال 2020 معرفی می شود اما نشانه هایی هم وجود دارد که جدول زمانی اپل برای معرفی این محصول جدید اپل یعنی آیفون 9 زودتر برنامه ریزی شود.

قیمت گوشی اپل آیفون 9

این مجله همچنین اعلام کرد : که هنوز مطمئن نیست که نام جدید این گوشی موبایل از طرف اپل به چه عنوانی اعلام خواهد شد، اما احتمالا آیفون 9 یا آیفون SE2 با قیمتی حدودا 399 دلار خواهد بود. شایعه ها حاکی از آن است که این گوشی جدید هم تراز با آیفون 8 است، اما یک تراشه A13 درون خود دارد و صفحه نمایش 4.7 اینچی با دوربین عقب تک لنز، حاشیه های ضخیم در بالا و پایین آن و همچنین دکمه تاچ آی دی هوم به جای فیس آی دی از دیگر مشخصات فنی این گوشی موبایل است.

جدیدترین گوشی موبایل اپل آیفون احتمالا در رنگ های طوسی، نقره ای و قرمز به بازار خواهد آمد و حافظه ذخیره سازی آن 64 و 128 گیگ خواهد بود. روزلوشن آن هم مانند دیگر شباهت ها با آیفون 8، همان 750 در 1334 است. در مجموع طراحی آیفون 9 کاملا از مدل قبلی خود یعنی آیفون 8 بهره گرفته است. قبلا قرار بود در 31 مارچ امسال این گوشی جدید معرفی شود اما با توجه به شیوع کرونا این رونمایی به عقب افتاد.

گوشی موبایل اپل آیفون se2

یک تحیلگر معتبر بین المللی دیگر به نام مینگ چی کو اعلام کرده : که اپل امسال چیزی حدود 25 تا 30 میلیون آیفون 9 را روانه بازار خواهد کرد. این تحلیلگر همچنین گفته با توجه به اوضاع اقتصادی نامناسب بعد از کرونا ویروس در جهان، این گوشی با قیمت مناسبی که دارد جایگاه خوبی را در بازار موبایل پیدا خواهد کرد.

آیا پرچمدار 5G جدید اپل به موقع روانه بازار خواهد شد؟!

این سوالی است که این روزها خود کمپانی اپل هم به سختی می تواند جوابگوی آن باشد، زیرا با توجه به شرایطی که ویروس کوید 19 در جهان ایجا کرده، باید دید خط تولید شرکت های چینی برای اسمبل کردن قطعات آیفون 2020 به موقع به برنامه ریزی ها خواهند رسید؟ کمپانی اپل امیدوار است که تولید این پرچمدار در جولای 2020 آغاز شود.

رنگبندی گوشی اپل آیفون 9

پرچمدار جدید اپل یعنی آیفون 12 نیز در چهار مدل یعنی: آیفون 12 با صفحه 5.4 اینچ، آیفون 12 پلاس با 6.1 اینچ، آیفون 12 پرو با همان صفحه 6.1 اینچی و آیفون 12 پرومکس با 6.7 به بازار موبایل خواهند آمد. تمامی چهار مدل با صفحه نمایش AMOLED و رفرش 120 هرتزی عرضه خواهند شد که برای پخش ویدئو و گیمینگ به مراتب با کیفیت تر از مدل های قبلی آیفون هستند. باید دید امسال پرچمدار اپل موفقیت بیشتری را در بحران اقتصادی جهانی کسب می کند یا مدل اقتصادی تر یعنی آیفون 9!

لیست قیمت آیفون اپل

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کلا اپل آیفون ها شبیه هم هستند فقط اندازشون فرق می کنه امیدوارم آیفون 9 با ظاهری جدید تر به بازار عرضه بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا