Connect with us

گوشی موبایل سامسونگ سری نوت 10 در 16 مرداد عرضه می شود

منتشر شده

در

گوشی موبایل سامسونگ سری نوت 10 در7 آگوست عرضه می شود

طبق گزارشات منتشر شده، گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 و مدل پیشرفته آن در ماه آگوست 2019 طی مراسمی معرفی خواهد شد. منابع خبری دیگری نیز اعلام کرده است که تاریخ معرفی و عرضه گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو در هفته اول ماه آگوست (به احتمال خیلی زیاد 7 آگوست) می باشد.

ش گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10

لیست قیمت گوشی موبایل

بر اساس گزارش وب سایت خبری CNET کمپانی بزرگ سامسونگ قصد دارد همانند سال گذشته، مراسم رونمایی و معرفی گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 را در شهر نیویورک آمریکا برگذار کند. سال گذشته نیز این کمپانی، گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 را در هفته اول آگوست در نیویورک و معرفی و به بازار موبایل عرضه نمود.

موبایل گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پرچمدار منحصر به فرد سامسونگ:

پرچمدار موفق سری S یعنی گلکسی S10 به لطف ترکیب چندین ارتقاء سخت افزاری و با فروش موفق در بازارهای جهانی توانست کمپانی سامسونگ را بیش از قبل در بازار موبایل محبوب کند؛ احتمالا گوشی های سری نوت 10 نیز همین موفقیت را برای این شرکت به ارمغان بیاورند.

کمپانی سامسونگ در نظر دارد دو پرچمدار بعدی خود یعنی سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو را قبل از معرفی و عرضه رسمی، در اختیار برخی از توسعه دهندگان و Developer های حرفه ای قرار دهد تا از عملکرد و کارایی بی عیب و نقص این دو پرچمدار اطمینان حاصل کند.

رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 در7 آگوست

بر خلاف گوشی هوشمند Note 9 انتظار می رود گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 10 با یک حاشیه نازک تر، قلم بهبود یافته، سیستم دوربین چهارگانه همراه با دوربین سلفی قدرتمند که پیش بینی شده در مرکز بالای صفحه نمایش قرار گرفته است، معرفی و عرضه شود.

همچنین اندازه صفحه نمایش گلکسی نوت 10 بزرگ تر از تمامی گوشی های قبلی سری نوت خواهد بود پیش بینی شده گلکسی نوت 10 پرو با پردازنده قدرتمند Exynos 9820 سامسونگ که طی فرایند EUV هفت نانومتری طراحی شده، عرضه شود.

ویژگی تلقن هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 10

عملکرد بیشتر و مصرف انرژی کمتر از جمله مزایای این فرایند در گوشی گلکسی نوت 10 محسوب ممی شود. کماکان که به زمان معرفی و عرضه گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 نزدیک می شویم، انتظار داریم این پرچمدار حرفه ای سامسونگ هر چه زودتر راهی بازار های موبایل ایران نیز شود.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار