موبایل

رونمایی گوشی موبایل گیمینگ شیائومی بلک شارک در 24 فروردین

طبق تیزر تبلیغاتی منتشر شده کمپانی شیائومی تصمیم دارد اولین گوشی موبایل گیمینگ خود را در 24 فروردین (13 آوریل ) به صورت رسمی رونمایی و معرفی کند. این اسمارت فون مخصوص بازی با داشتن سخت افزار هایی قدرتمند همچون پردازنده اسنپدراگون 845 می تواند رقیب سرسختی برای موبایل گیمینگ ریزر شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل گیمینگ شیائومی

لیست قیمت گوشی موبایل

اطلاعات منتشر شده در تیزر تبلیغاتی حاکی از آن است که از ژو شانگ‌ ژو نیز به عنوان یکی از شرکای سرمایه‌ گذاری شرکت شیائومی دعوت شده است تا در مراسم رونمایی حضور یابد. طبق دعوت ‌نامه منتشر شده، مراسم رونمایی گوشی موبایل گیمینگ شیائومی بلک شارک در 3 بعد از ظهر 24 فروردین در چین برگزار خواهد شد.

موبایل گیمینگ شیائومی

بنچمارک AnTuTu حدود یک ماه پیش برای اولین بار از گوشی موبایل گیمینگ شیائومی بلک شارک صحبت به میان آورد، همچنین این گوشی موبایل گیمینگ شیائومی نیز در زمان انجام تست ‌های گیک‌ بنچ اندروید اوریو را اجرا کرده است. لازم به ذکر است گوشی موبایلمخصوص بازیبلک شارک از نسخه سوم فناوری شارژ سریع کوالکام پشتیبانی کرده و همانند موبایل گیمینگ ریزر، به صفحه نمایشی با نرخ تازه‌ سازی 120 هرتز بهره مند شده است.

گوشی موبایل مخصوص بازی شیائومی

با توجه به آخرین اطلاعات فاش شده کمپانی شیائومی تصمیم دارد گوشی موبایل گیمینگ بلک شارک را در سه نسخه متفاوت عرضه کند، به طوری که نسخه اول دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، نسخه دوم با داشتن 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، نسخه سوم نیز با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار موبایل عرضه خواهند شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل گیمینگ شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا