Connect with us

رویداد رونمایی از محصولات جدید سامسونگ 2021

منتشر شده

در

رویداد رونمایی از محصولات جدید سامسونگ

رویداد رونمایی از محصولات جدید سامسونگ قرار است تا ماه آینده برگزار شود. مانند هر رویداد رونمایی دیگری شایعات زیادی در مورد آن وجود دارد. اما چیزی که مسلم است سامسونگ قصد دارد تا چند محصول جدید و به روز شده را در این رویداد معرفی کند. در رویداد آنپکد سامسونگ که در تاریخ 11 آگوست 2021 برگزار خواهد شد، گلکسی زد فول 3، گلکسی زد فیلیپ 3، هندزفری بی سیم گلکسی بادز 2، ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 رونمایی خواهند شد.

سامسونگ همچنین چند روز پیش رویدادی با عنوان MWC 2021 را برگزار کرد و در آن در رابطه با اپلیکیشن ‌ها و تجربه‌ کاربری محصولاتش توضیحاتی را ارائه داد. هرچند هیچ محصول جدیدی در این رخداد معرفی نشد و صرفا در مورد برنامه ها و سخت افزارهای این شرکت صحبت شد.

رونمایی گلکسی زد فولد 3 گلکسی زد فلیپ 3 گلکسی بادز 2 و گلکسی واچ 4 آگوست 2021

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

معرفی گوشی های تاشوی جدید سامسونگ در رویداد آگوست

در تاریخ 11 آگوست و مراسمی که سامسونگ برگزار خواهد کرد، قرار است مدل های به روز شده گوشی های تاشو، ساعت هوشمند و هندزفری بی سیم جدید سامسونگ معرفی شوند. هرچند اطلاعاتی در خصوص تمامی این محصولات از قبل به بیرون درز پیدا کرده است، اما باز هم انتظار یک رویداد جذاب و طولانی را خواهیم داشت.

هرچند این رویداد احتمالا بسیار طولانی خواهد بود اما تمرکز اصلی سامسونگ به احتمال زیاد روی گلکسی زد فولد ۳ خواهد بود. از قبل می دانستیم که گوشی ‌های سری گلکسی نوت ۲۱ قرار نیست امسال رونمایی شوند و زمانی که معمولا شاهد معرفی این محصولات بودیم، قرار است مدل های دیگر گوشی ‌موبایل سامسونگ رونمایی شوند. به همین خاطر سامسونگ احتمالا تمام توجه اصلی خود را روی زد فولد ۳ و معرفی قابلیت‌ های مختلف آن منعطف خواهد کرد. از برجسته ترین قابلیت های این گوشی که سامسونگ مانور زیادی روی آن داده، پشتیبانی از قلم S-Pen اشاره است.

معرفی گوشی های تاشوی جدید سامسونگ در رویداد آگوست

در رابطه با گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ هم اطلاعات نسبتا خوبی وجود دارد. احتمالا در این گوشی پردازنده‌ قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۸ گیگابایت حافظه‌ رم به کار خواهد رفت. این ویژگی برای یک گوشی تاشو که قرار است بنا به گفته سامسونگ ارزان ‌قیمت هم باشد مشخصه قابل قبولی به حساب می ‌آید.

معرفی ساعت های هوشمند و هندزفری بیسیم جدید سامسونگ

گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 قبل از اینکه وارد بازار شوند سروصدای زیادی به را انداخته بودند. برای مثال عرضه آنها با سیستم عامل جدید WearOS. آنطور که قبلا هم اعلام شده بود این سری قرار است رسما با ساعت  هوشمند اپل رقابت کند. چرا که سامسونگ زمان زیادی را برای کار بر روی این سیستم عامل جدید و رفع نواقص و باگ های سیستم عامل قبلی ساعت هوشمند صرف کرده است.

معرفی ساعت های هوشمند و هندزفری بیسیم جدید سامسونگ

در نهایت هم هندزفری میان رده سامسونگ یعنی گلکسی بادز 2 در این رویداد معرفی خواهد شد. شاید بارزترین ویژگی این هندزفری تا الان، مجهز بودن آن به سیستم نویز کنسلینگ فعال است. با وجود این ویژگی می توان گفت این هندزفری بلوتوث سامسونگ فرقی با مدل گلکسی بادز پلاس که پارسال به بازار آمد نخواهد داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصولات لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانیم. تا حدود یک ماه دیگر اطلاعات جامع و کاملی از این محصولات به گوش خواهد رسید.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. محسن

    جولای 11, 2021 در 9:40 ق.ظ

    درسته که سامسونگ خیلی برند خوبیه، اما خیلی هم بیشتر از کیفیتش معروف شده و محصولاتش مخصوصا میانرده و پایین رده افتضاحن و زود هنگ میکنن باز بالارده هاش حتی از اپل هم بهترن

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار