لپ تاپ

رویداد سرفیس مایکروسافت 2022

رویداد پاییزه مایکروسافت در نیویورک برگزار شد و در این رویداد سرفیس لپ تاپ 5، سرفیس پرو 9 و رایانه شخصی همه کاره، سرفیس استودیو 2+ را معرفی کرد. این شرکت آمریکایی گفته است که تمامی مدل های جدید Surface را از 25 اکتبر در بازارهای منتخب و در ماه های آینده در بازارهای جهانی در دسترس عموم قرار خواهد داد.

سرفیس مدل Laptop 5

سرفیس لپ تاپ 5 دارای پردازنده های نسل دوازدهم اینتل است. این سرفیس در مدل های 13.5 و 15 اینچی عرضه می شوند و دارای صفحه نمایش لمسی هستند. مایکروسافت ادعا می کند که باتری Surface Laptop 5  می تواند تا 17 ساعت کار کند. سرفیس لپ تاپ 5 برای اولین بار دارای پورت تاندربولت 4 است که این لپ تاپ را به یک مانیتور 4K متصل  و شارژ می کند و انتقال سریع داده را برای فایل های حجیم ویدئویی ارائه می دهد همچنین سرفیس لپ تاپ 5 کیفیت تصویر Dolby Vision IQ و Dolby Atmos برای کیفیت صوتی ارتقا داده است.

سرفیس مدل Laptop 5
سرفیس مدل Laptop 5

سرفیس مدل Pro 9 و 5G Pro

سرفیس پرو 9 مایکروسافت بعد از مدت ها معرفی شد. اگر انتظار یک تغییر بزرگ در این مدل را داشته اید باید گفت که ظاهر سرفیس پرو 9 نسبت به نسل قبلی یعنی سرفیس پرو 8 تغییری نکرده و شبیه نسل قبل خود می باشد. Surface Pro 9 در دو مدل معمولی و 5G Pro معرفی شده است.

سرفیس مدل Pro 9 و 5G Pro
سرفیس مدل Pro 9 و 5G Pro

سرفیس پرو 9 دارای صفحه نمایش 13 اینچی و صفحه نمایش 120 هرتزی است. آنچه برخلاف باورهاست این است که مدل 5G Pro 9 پورت Thunderbolt ندارد و امکان انتقال سریع فایل ها را فراهم نمی کند. مدل 5G تا 19 ساعت عمر باتری دارد. سرفیس پرو 9 با پردازنده نسل دوازدهم اینتل یا پردازنده مایکروسافت SQ3 مجهز به فناوری اسنپدراگون کوالکام ارائه می شود. سرفیس پرو 9 مایکروسافت با تراشه ی اینتل تا 32 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD ارائه می شود و مدل 5G تا 16 گیگابایت رم و تا 512  گیگابایت SSD دارد.

سرفیس مدل Studio 2+

سرفیس استودیو 2+ رایانه رومیزی همه کاره مایکروسافت است که از سال 2018 جایگزین سرفیس استودیو 2 شد این دومین باری است که مایکروسافت محصولات پلاس را عرضه می کند که اولین آن سرفیس پرو 7 است. سرفیس استودیو 2+ دارای پردازنده نسل یازهم اینتل Core H-35 است. با استفاده از Surface Studio 2+ کاربران می توانند نمایشگر را به طور همزمان به چهار پنجره برنامه مختلف تقسیم کنند.

سرفیس مدل Studio 2+
سرفیس مدل Studio 2+

این داستگاه دارای یک پورت USB-C و یک درگاه Thunderbolt است. Surface Studio 2 Plus دارای پردازنده Core i7–11370H و یک تراشه چهارهسته ای 35 وات می باشد در واقع TDP کمتری نسبت به پردازنده های 45 واتی در مدل های قبلی خود دارد. تغییر دیگر در این محصول این است که اکنون دارای سه پورت Thunderbolt 4 در حالی که قبلاً فقط درگاه های Type-C داشته است.

قیمت Surface Studio 2 Plus از 4300 دلار شروع می شود که نسبت به نسخه قبلی خود در سال 2018 بیش از 22 درصد افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا