گجت

ریلمی از چیپست پرچمدار مدیا تک استفاده خواهد کرد

مدیا تک اخیرا با عرضه آخرین چیپست خود با استقبال گسترده ای رو به رو شد. این چیپست مدیا تک که به قول برخی از افراد اولین چیپست پرچمدار مدیا تک است، در برابر اسپندراگون 8 نسل 1 محک زده شده است و همچنین وظایف مختلفی را در زمینه هوش مصنوعی به عهده گرفته است.

به نظر می رسد که چیپست MediaTek Dimensity 9000 تبدیل به رقیبی سرسخت برای بهترین چیپست های کوالکوم است و توجه سازندگان گوشی را به خود جلب کرده است. تا کنون گوشی های اوپو، سری ردمی، گوشی های آنر و غیره استفاده از چیپست Dimensity 9000 مدیا تک را بر روی گوشی های خود در آینده ای نزدیک را تایید کرده اند.

Realme از MediaTek Dimensity 9000 نیز استفاده خواهد کرد

در میان همه شرکت های تولید کننده قطعات دیجیتال که قصد استفاده از چیپست مدیا تک را دارند صحبت از کارخانه ای است که باعث شگفتی کاربران شده است. نام جدیدی که به لیست شرکت هایی که از چیپست MediaTek Dimensity 9000 استقبال کرده اند اضافه شده است، برند Realme می باشد. در حال حاضر هیچکس نمیداند که ریلمی قصد دارد از این چیپست مدیاتک در کدام دستگاه خود استفاده کند. پیش از این برند ریلمی از چیپست Dimensity 1200 استفاده میکرد که محصول قبلی شرکت مدیا تک بوده است. بنابراین این نکته جای تعجب ندارد که ریلمی چیپست های دستگاه های خود را از مدیا تک بخواهد، بلکه سوال اصلی که باعث شگفتی افراد شده است این است که ریلمی قصد دارد از این چیپست مدیا تک برای کدام دستگاه خود استفاده کند؟ یا آیا قصد دارد که دستگاه جدیدی را با چیپست MediaTek Dimensity 9000 به بازار عرضه کند؟

در این باره اطلاعات زیادی در دسترس نیست و صرفا خبر استفاده از این چیپست در محصولات جدید ریلمی توسط مدیر ارشد اجرایی Realme CMO Xu Qi در Weibo تایید شده است. بنابرانی باید منتظر اخبار جدید تر باشیم تا مشخص شود که چیپست MediaTek Dimensity 9000 چه نقشی در ریلمی خواهد داشت.

شرکت ریلمی و استفاده از چیپست مدیاتک
شرکت ریلمی و استفاده از چیپست مدیاتک

ریلمی از چیپست Dimensity 9000 مدیا تک برای چه محصولی استفاده می کند؟

برخی از طرفداران ریلمی که با شنیدن این خبر به دنبال پاسخ آن رفته اند گمان می کنند که ریلمی از چیپست جدید و پرچمدار مدیاتک یعنی Dimensity 9000 برای هندزفری GT 2 استفاده خواهد کرد. چرا که ریلمی در Find X4 از Dimensity 9000 و در Find X4 Pro از چیپست Snapdragon 8 نسل اول استفاده کرد، همچنین از آن جایی که ریلمی برای ساخت هندزفری Realme’s GT 2 Pro می خواهد از بهترین چیپست های کوالکوم استفاده کند، به جرات می توان ادعا کرد که هدف استفاده از چیپست Dimensity 9000 مدیا تک در هندزفری GT 2 نسخه غیر پرو آن می باشد. اما همه این صحبت ها حدس و گمان است و باید منتظر بمانیم تا مشخص شود که هدف واقعی شرکت ریلمی برای استفاده از چیپست جدید و پرچمدار مدیا تک چیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا