گجت

ساعت هوشمند خورشیدی شیائومی Haylou دارای باتری قدرتمند

ساعت هوشمند خورشیدی Haylou شیائومی (که در اصطلاح به آن Hello می گویند) به اهداف زیادی که در طراحی آن مد نظر بوده دست پیدا کرده و قرار است، در 18 May یعنی تا ماه آینده به بازار گجت عرضه شود. هرچند نامی که برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته اند، زیاد جالب به نظر نمی رسد اما اگر بدانیم که علی رغم عنوان خورشیدی بودن این ساعت، در اصل با باتری خورشیدی کار نمی کند قضیه را جالب تر هم می کند! چون اصلا این ساعت باتری خورشیدی ندارد.

ساعت هوشمند خورشیدی شیائومی haylou

لیست قیمت ساعت هوشمند

اگرچه ساعت هوشمند Haylou باتری خورشیدی ندارد اما باتری 340 میلی آمپر این ساعت قدرت نگهداری شارژ فوق العاده ای معادل سی روز را دارد، و البته این در صورتی است، که به صورت 24 ساعته این ساعت هوشمند را به مچ خود بسته باشید و ضربان قلب شما نیز توسط آن کنترل شود. گذشته از نام هوشمندانه این ساعت هوشمند، شما مبلغ بسیار کمی را برای سخت افزار بسیار بالایی که در طراحی این ساعت به کار رفته، می پردازید.

ویژگی های جذاب ساعت هوشمند خورشیدی شیائومی Haylou :

این ساعت به اصطلاح خورشیدی قیمتی برابر 150 یوآن یا حدودا 21 دلار دارد. هزینه کردن برای این ساعت واقعا به صرفه است، چون شما ساعتی با ال سی دی 1.28 اینچی با وضوح 240 در 240px دارید که دارای بدنه فلزی با بندهای سیلیکونی می باشد. ساعت هوشمند شیائومی Haylou دارای گواهینامه IP65 بوده و ضد آب است بنابراین شما می توانید در هنگام دوش گرفتن یا شنا کردن در استخر هم آن را به همراه داشته باشید.

ویژگی ساعت هوشمند خورشیدی شیائومی haylou

همان طور که گفته شد این ساعت همانند سایر ساعت های هوشمند بسیار گرانی که می شناسید، مجهز به ثبت کننده ضربان قلب است، برای همین در هنگام ورزش و انجام حرکات تمرینی می تواند کارایی بسیار بالایی داشته باشد. با استفاده از این ساعت همچنین می توانید کیفیت خواب خودتان را هم بررسی کنید و در بعضی تمرینات تنفسی هم از آن بهره ببرید.

ساعت هوشمند خورشیدی شیائومی از طریق بلوتوث 5.0 می تواند به گوشی موبایل شما چه اندروید و چه iOS متصل شود، و کارهای معمولی که اغلب ساعت های هوشمند آن را انجام می دهند را برای شما آسانتر کند از قبیل : اعلام تماس ها، اعلام دریافت پیام ها، اطلاعات آب و هوا و… اگرچه این اسمارت واچ از برنامه ساعت هوشمند گوگل پشتیبانی نمی کند اما با نصب ساده یک نرم افزار Haylou Fit به راحتی می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

ساعت اسمارت واچ شیائومی haylou ضد آب

هایلو یکی از اولین شرکت هایی بود که به شیائومی پیوست تا در سایه نام آن محصولات جدیدی را تولید و به بازار عرضه کند. پیش از این تمرکز هایلو بر روی لوازم و تجهیزات صوتی بود و اولین ساعت خورشیدی خود را در سال گذشته عرضه کرد و پس از استقبال زیادی که از آن شد امسال هم دومین ساعت هوشمند خورشیدی خود را با همکاری شیائومی عرضه خواهد کرد.

لیست قیمت ساعت هوشمند شیائومی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ساعت هوشمند شیائومی Haylou با صفحه نمایش گردی که داره شبیه دستبند هوشمند آنر شده ولی خب نسب به مدل های قبلی از نظر ظاهری خیلی قشنگ تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا