گجت

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو معرفی شد

اخیرا اعلام شد که کمپانی سامسونگ فرآیند توسعه جدیدترین ساعت هوشمند خود را که گلکسی واچ اکتیو 2 نام دارد، به پایان رسانده است؛ ولی با توجه به اطلاعات بدست آمده اگرچه از زمان رونمایی سری اول این اسمارت واچ 4 ماه می گذرد، ولی کمپانی Samsung حداقل تا زمان رونمایی رسمی واچ اکتیو 2 بر روی آن کار خواهد کرد.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

لیست قیمت ساعت هوشمند

وب‌ سایت Sammobile نیز به تازگی تصاویر احتمالی مربوط به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 را منتشر کرد؛ که دارای طراحی مشابه با نسخه اولیه است؛ اما در برخی موارد دچار تغییراتی شده است.

جدیدترین تصاویر منتشر شده ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2:

مثلا در لبه سمت راست اسمارت واچ اکتیو 2 دکمه پاور/ هوم ظاهری دایره ای شکل داشته و یک حلقه قرمزرنگ نیز در اطراف آن قرار گرفته است؛ و دکمه پشتی نیز دارای طراحی مستطیلی ‌شکل می باشد. شبکه اسپیکر و میکروفون در سمت دیگر قاب ساعت قرار گرفته اند و قسمت پشتی این ساعت هوشمند سامسونگ (محل استقرار نمایشگر ضربان قلب) نیز به ظاهری جدیدی بهره مند شده است، ولی متاسفانه حاشیه چرخان در این محصول موجود نمی باشد.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو

طبق تصایر منتشر شده، ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Watch Active 2 قرار است در دو مدل متفاوت راهی بازار گجت شود؛ که یکی از آنها مجهز به اتصال Wi-Fi بوده و مدل دیگر نیز از شبکه 4G LTE پشتیانی خواهد کرد. نسخه 4G مجهز به یک باتری 340 میلی‌آمپرساعتی است؛ در حالی ‌که ورژن وای ‌فای این ساعت هوشمند، انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 237 میلی ‌آمپر ساعتی تامین می ‌کند. گفته شده که این اسمارت واچ مجهز به 1.5 گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه‌ داخلی می باشد.

رابط کاربری One ساعت هوشمند Watch Active 2 ورژن 1.5 گیگابایتی به‌ صورت پیش ‌فرض بر روی آن نصب خواهد شد؛ در حالی‌ که مدل ‌های فعلی بازار گجت به‌ همراه ورژن 1.0 این رابط کاربری در دسترس مشتریان قرار گرفه است؛ بدین ترتیب احتمال می رود گلکسی‌ واچ اکتیو 2 با کارآیی بیشتری عرضه شود.

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

لازم به ذکر است ساعت هوشمند گلکسی‌ واچ اکتیو 2 به همراه سیستم‌ عامل تایزن در رنگ های نقره‌ای، مشکی و طلایی راهی بازار گجت خواهد شد؛ البته با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی سامسونگ Watch Active 2 اطلاعات بیشتری در خصوص کارایی این ساعت هوشمند منتشر خواهد شد.

لیست قیمت ساعت هوشمند سامسونگ

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو در حال حاضر چقدره؟ چطوری میشه این اسمارت واچ از سایت آی تی بازار خریداری کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا