گجت

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو مناسب غواصی

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ که قرار بود با نام گلکسی اسپرت رونمایی شود، اکنون با نام گلکسی واچ اکتیو معرفی شد، این اسمارت واچ بر خلاف ساعت های قبلی فاقد حلقه چرخان دور صفحه نمایش است اما به گونه ای طراحی شده که می تواند نظر هر خریداری را به خود جلب کند.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو

لیست قیمت ساعت هوشمند

مشخصات فنی جدیدی که از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو منتشر شده است نشان می دهد این اسمارت فون دارای تراشه‌ اکسینوس 9110 و سیستم ‌عامل تایزن نسخه 4.0.0.3 بوده و نمایشگر آن نیز همانند ساعت هوشمند گلکسی واچ برابر با 1/3 اینچ از نوع امولد با رزولوشن 360*360 می باشد.

قابلیت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو

باتری 230 میلی ‌آمپر اسمارت واچ گلکسی واچ اکتیو اگرچه نسبت به ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ که دارای ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت است؛ ظرفیت کمتری دارد اما با مقاومتی که در برابر نفوذ آب دارد می تواند یکی از بهترین اسمارت واچ های غواصی محسوب شود چرا که این محصول قادر است تا عمق 50 متری آب دوام بیاورد و به فعالیت خود ادامه دهد.

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو

از نظر ظاهری ضخامت ساعت هوشمند Galaxy Watch Active برابر با 13 میلی ‌متر است که نسبت به مدل های قبلی کمی قطور تر می باشد، همچنین 4 گیگابایت ظرفیت داخلی، بلوتوث 4/2، سنسور ضربان قلب، سنسور استرس خواب، فشار سنج و اتصال به وای فای از دیگر قابلیت های این اسمارت فون جدید سامسونگ خواهد بود؛ البته وجود بلندگو نیز در این اسمارت واچ تایید شده، بنابراین دستیار صوتی سامسونگ Bixby نیز ممکن است در آن تعریف شده باشد.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو معرفی شد

مشخصات فنی منتشر شده هنوز توسط کمپانی سامسونگ تایید نشده اما قرار است یکم اسفند ماه به همراه گوشی موبایل سامسونگ اس 10 به صورت رسمی رونمایی شود، بنابراین ممکن است تفاوت هایی بین اطلاعات منتشر شده وجود داشته باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. رنگ سورمه ای ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو واقعا بی نظیره بعد از رونمایی میشه به صورت اینترنتی این اسمارت واچ خریداری کرد!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا