Connect with us

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 دارای اپلیکیشن رژیم غذایی

منتشر شده

در

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 دارای اپلیکیشن رژیم غذایی

کمپانی Fitbit جزء شرکت های ایالات متحده آمریکا است، که فعالیت خود را از سال 2007 در بازار گجت پوشیدنی آغاز کرد. محصولات این شرکت با داشتن فناوری های جالب می توانند انگیزه ورزش کردن و یا فعالیت های بدنی را برای کاربران افزایش دهند.

با توجه به استقبال کاربران بازار گجت از ساعت هوشمند فیت بیت ورسا، شرکت Fitbit نسل دوم این اسمارت واچ را با نام Versa 2 معرفی نمود، این محصول با داشتن قابلیت های جدیدتر برای بسیاری از خریداران جالب و جذاب خواهد بود.

اسمارت واچ فیت بیت ورسا 2

لیست قیمت ساعت هوشمند

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 نسبت به نسخه قبلی به قابلیت های جدیدی همچون صفحه نمایش OLED و دستیار مجازی الکسا با پشتیبانی از اسپاتیفای بهره مند شده است، و وجود پردازنده قدرتمند نیز در عملکرد آن تاثیر بسزایی خواهد داشت.

رونمایی ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 به همراه اپلیکیشن Premium:

در کنار ساعت هوشمند Versa 2 اپلیکیشن Fitbit Premium نیز توسط کمپانی فیت بیت معرفی شد، بدین ترتیب با پرداخت ماهیانه 10 دلار یا سالیانه 80 دلار می توانید از این سرویس استفاده کنید، از ویژگی های جالب این سرویس می توان به برنامه ‌های ورزشی و رژیم غذایی که در اختیار شما قرار می دهد اشاره کرد.

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 رونمایی شد

از نظر ظاهری تمام ساعت هوشمند های مدل Versa دارای قاب آلومینیومی می باشند، و با داشتن صفحه نمایش همیشه روشن (Always On Display) می ‌توانند زمانی که صفحه نمایشگر خاموش است، گزینه های مختلفی مانند ساعت، روند تمرین و وضعیت شارژ باتری را به شما نمایش دهند.

ویژگی ساعت هوشمند فیت بیت ورسا2

طبق اعلام کمپانی Fitbit این گجت پوشیدنی با هر بار شارژ کامل می تواند به مدت 5 روز به فعالیت خود ادامه دهد، در صورتی که مدل قبلی تنها 4 روز می توانست روشن بماند؛ فناوری NFC موجود در این اسمارت واچ به شما این امکان را می دهد که به راحتی پرداخت ‌های الکترونیکی را انجام دهید.

قیمت ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2

مقاومت ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری سبب می شود، این اسمارت واچ گزینه مناسبی برای شناگران در حین تمرینات آبی باشد، علاوه بر این حالت‌ های متنوعی همچون کنترل تناسب اندام برای ورزش ‌های دویدنی، دوچرخه سواری، یوگا و حتی پیگیری وضعیت خواب در این محصول موجود می باشد. قیمت ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 در بازار گجت برابر با 199 دلار خواهد بود، و نسخه ویژه آن به همراه یک بند اضافی با قیمت 229 دلار به فروش خواهد رسید.

ا دیدگاه

  1. خلج

    سپتامبر 2, 2019 در 11:51 ق.ظ

    ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 از نظر ظاهری خیلی شبیه به اسمارت واچ های اپل امیدوارم با قیمت خوب تو بازار گجت ایران به فروش برسه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار