گجت

ساعت هوشمند میس فیت Vapor X دارای ظاهری زیبا و متفاوت

ساعت هوشمندهای بازار گجت با داشتن ظاهر و رنگ بندی متفاوت به راحتی توانستند همانند ساعت های معمولی بازار خوبی را برای خود رقم بزنند، از این رو کمپانی های مطرح بازار با تولید اسمات واچ های متنوع و کارآمد، سالانه فروش خوبی را از طریق این محصولات از آن خود می کنند.

کمپانی میس فیت به عنوان یکی از زیر مجموعه‌ های شرکت فسیل، در تولید ساعت مچی و هوشمند مهارت چشمگیری دارد؛ این شرکت به تازگی یکی دیگر از حرفه ای ترین ساعت هوشمند خود را با نام Vapor X معرفی و رونمایی کرده است، که با داشتن صفحه نمایش آمولد و تراشه اسنپدراگون ویر 3100 می تواند عملکرد خوبی را برای کاربران به ارمغان بیاورد، همچنین ویژگی های ظاهری این اسمارت واچ میس فیت به گونه ای است که نظر هر خریداری را به راحتی جلب خواهد کرد.

اسمارت واچ میس فیت vapor x

لیست قیمت ساعت هوشمند

طبق ویژگی های اعلام شده اندازه صفحه نمایش آمولد ساعت هوشمند میس فیت ویپر ایکس برابر با 1.19 اینچ بوده و تراکم پیکسلی و قطر آن به ترتیب 328 پی‌ پی ‌آی و 42 میلیمتر اعلام شده است، کمپانی سازنده نیز برای Vapor X سیستم عامل ویر او اس گوگل را در نظر گرفته است؛ که عملکردی نسبتا متفاوت تر از بقیه اسمارت واچ های بازار گجت خواهد داشت.

ساعت هوشمند میس فیت ویپر ایکس رقیب اسمارت واچ های اپل :

کارهای پردازشی این ساعت هوشمند جدید Misfit بر عهده چیپست اسنپدراگون ویر 3100 خواهد بود، و 4 گیگابایت (حافظه داخلی) در کنار 512 گیگابایت (رم) فضای ذخیره سازی اسمارت واچ ویپر ایکس را تشکیل می دهند؛ پشتیبانی از بلوتوث، جی پی اس، NPC و Wi-Fi از دیگر قابلیت های ویپر ایکس محسوب می شود، البته ساعت هوشمند Vapor X به گونه ای طراحی شده است که می تواند به هر دو سیستم عامل اندروید و iOS متصل شود.

اسمارت واچ میس فیت vapor x معرفی شد

ساعت هوشمند ویپر ایکس با داشتن طراحی منحصر به فرد و بدنه ای از جنس آلیاژ آلومینیوم، به عنوان سبک ترین اسمارت واچ شرکت Misfit شناخته شده است، که با وجود برآمدگی ‌های روی بدنه، فشار روی دست کاربر را به حداقل می رساند، بدین ترتیب این محصول مناسب اشخاصی که به وزن ساعت اهمیت می دهند می تواند گزینه ایده آلی محسوب شود.

قیمت ساعت هوشمند میس فیت vapor x

قیمت ساعت هوشمند میس فیت ویپر ایکس طبق خبرهای منتشر شده برابر با 279 دلار خواهد بود و با داشتن ویژگی های خوب و مشتری پسندی که دارد می تواند رقیب اسمارت واچ های مطرح بازار گجت همچون اپل و ایسوس شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا