Connect with us

ساعت هوشمند هوآوی واچ 3 معرفی شد

منتشر شده

در

ساعت هوشمند هوآوی واچ 3 معرفی شد

بعد از مدتها انتظار هوآوی ساعت هوشمند جدید خود با سیستم عامل هارمونی را رونمایی کرد. اندازه‌ی این ساعت 46.2 در 12.15 میلی ‌متر است و وزن آن بدون بند به ۵۴ گرم می ‌رسد. هوآوی واچ ۳ از سیم‌ کارت الکترونیکی Esim  پشتیبانی می ‌کند و بنابراین از اینترنت 4G پشتیبانی می‌ کند. از ویژگی ‌های جالب این ساعت، پشتیبانی از تماس ‌های تصویری است که البته به دلیل نداشتن دوربین، فقط کاربران هوآوی واچ ۳ می‌ توانند طرف مقابل را ببینند. البته این ساعت از اسپیکر بهره می ‌برد. علاوه بر این مدل هوآوی واچ 3 پرو هم عرضه شده است که ظاهری کلاسیک تر دارد و نمایشگر آن نیز ضخیم تر می باشد.

ساعت هوآوی واچ 3 با سیستم عامل هارمونی

لیست قیمت ساعت هوشمند هوآوی

مشخصات ظاهری ساعت هوآوی واچ 3

در سمت راست بخش فوقانی این ساعت یک دکمه‌ چرخان قرار دارد. این دکمه تعامل با رابط کاربری را راحت تر می ‌کند و مثلا کاربران حتی با استفاده از دستکش هم دیگر مشکلی با استفاده از رابط کاربری نخواهند داشت. از ویژگی ‌های نمایشگر 1.43 اینچی این ساعت می‌ توان به کاهش حاشیه‌ آن نسبت به نسل قبلی اشاره کرد. این نمایشگر بسیار روشن است و حداکثر روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می ‌رسد. بر روی این نمایشگر شیشه‌ محافظ تعبیه شده و همچنین بدنه‌ آن هم از فولاد با کیفیت و پنل پشتی آن از سرامیک تشکیل شده است.

باید خاطرنشان کنیم خریداران این ساعت هوشمند از بین بندهای مبتنی بر جنس ‌ها و شکل‌ های مختلف می‌ توانند دست به انتخاب بزنند. به لطف وجود سنسورهای متنوع، Huawei Watch 3 قابلیت سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون را امکان ‌پذیر کرده است. علاوه بر این‌ موارد، باید به قابلیت تشخیص دمای پوست هم اشاره کرد. این ساعت در تمام ساعات شبانه ‌روز می‌ تواند سطح استرس کاربر را بررسی کند و از قابلیت پایش خواب هم پشتیبانی می ‌کند.

مشخصات ظاهری ساعت هوشمند هوآوی واچ 3

ویژگی های بهبود یافته ساعت هوشمند جدید هوآوی

هوآوی برای این ساعت اپ استور AppGallery  هم ارائه کرده و کاربران بدون نیاز به گوشی خود می ‌توانند به طور مستقیم اپلیکیشن ‌های دلخواه خود را دانلود کنند. با توجه به افزایش تعداد اپلیکیشن ‌ها، این سیستم ‌عامل حالا از لانچر پنجره‌ ای بهره می ‌برد تا کاربران راحت ‌تر بتوانند اپلیکیشن‌ های موردنظر خود را پیدا کنند. تراشه این ساعت هوشمند هوآوی اعلام نشده ولی هوآوی گفته از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می ‌برد. عمر باتری این ساعت در حالت استاندارد و با فعال ماندن اینترنت 4G به ۳ روز می ‌رسد.

ویژگی های بهبود یافته ساعت هوشمند جدید هوآوی

همچنین با فعال ‌سازی حالت مخصوص به صرفه‌ جویی در مصرف انرژی، می ‌توانید تا حداکثر ۱۴ روز از این ساعت بدون نیاز به شارژ کردن آن استفاده کنید. این ساعت از ۱۷ حالت ورزشی حرفه‌ ای پشتیبانی می‌ کند و در ضمن می‌ توان به قابلیت تشخیص سقوط هم اشاره کرد. مدل عادی این ساعت با قیمت ۴۱۰ دلار راهی بازار چین می ‌شود. مدل پرو آن هم با قیمت 515 دلار عرضه خواهد شد. بعد از اینکه سیستم عامل هارمونی 2.0 هوآوی رونمایی شد محصولاتی که با پشتیبانی این سیستم عامل کار می کنند هم کم کم عرضه خواهند شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. اسدی

    ژوئن 8, 2021 در 2:32 ب.ظ

    اصلا از طرحش خوشم نیومد، بیشتر به درد نسل قبلی و سن بالا میخوره، ادم میخواد ساعت دیجیتالی بیره که حس مدرن بودن بهش دست بده و تکنولوژی رو حس کنه، اینجوری ظاهرش هیچ فرقی با ساعتای معمولی عقربه ای نداره

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار