گجت

ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 3 معرفی شد

در رویداد معرفی گوشی هوشمند جدید هوآوی ساعت هوشمند Watch GT 3 این برند هم رونمایی شد. این گجت هم مانند دیگر گجت های هوآوی از قابلیت های خوبی برخوردار است. به تازگی و همزمان با معرفی گوشی موبایل هوآوی نوا 9، این برند، ساعت هوشمند جدید خود را نیز معرفی کرد. ساعت هوشمند Watch GT 3 در دو اندازه متفاوت عرضه خواهد شد و قدرت نگهداری باتری خوبی هم دارد.

گجت های پوشیدنی هوآوی از ابتدای ورود این گجت ها به بازار، از لحاظ کیفی رده بندی بالایی را از آن خود کردند. در حال حاضر هم با توجه به تحریم های شدید علیه این برند، اما همچنان به تولید محصولات متنوع خود در بازار ادامه می دهد. پایه قیمتی این گجت از 230 یورو آغاز می شود و تا چند روز آینده در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ساعت هوشمند واچ جی تی 3 هوآوی

لیست قیمت ساعت هوشمند هوآوی

ویژگی های ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 3

این ساعت هوشمند هوآوی در دو اندازه 42 و  46 میلی متری با یک نمایشگر گرد عرضه می شود. این نمایشگر امولد، ظاهر جذابی دارد و برای کسانی که به ساعت مچی علاقه مند هستند گزینه مناسب تری است. چرا که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به یک ساعت معمولی دارد. تمام مشخصات فنی در این مدل نسبت به مدل های قبلی ارتقا پیدا کرده است. برای مثال رزولوشن تصویرنمایشگر بسیار بالاتر رفته و از واچ فیس های متنوع تری برخوردار است. صفحه نمایشگر شفاف تر شده و در کل ظاهر جذاب تری را برای این ساعت هوشمند رقم زده است.

همچنین این مدل مبتنی بر سیستم عامل جدید HarmonyOS 2.1 می باشد و از برنامه های متعددی که هوآوی برای آن در نظر گرفته است پشتیبانی می کند. در کل سخت افزار این گجت از سرعت بالاتری برخوردار است. از جمله، پشتیبانی از 100 برنامه ورزشی برای این گجت در نظر گرفته شده است. در این ساعت هوشمند علاوه بر پایش اطلاعات ورزشی و سلامتی، اکسیژن خون را می توان اندازه گیری کرد. این مورد برای سنجش ابتلا به بیماری کرونا بسیار مفید خواهد بود.

ویژگی های ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 3

باتری قدرتمند در ساعت هوشمند واچ جی تی 3 هوآوی

یکی از نکات مثبت و بارز در این ساعت هوشمند، پشتیبانی باتری آن از شارژدهی بالاست. البته در تمام مدل های اسمارت واچ های هوآوی این مورد متمایز کننده بود. چرا که این مدل هم مانند مدل های قبلی می تواند تا یک هفته و یا بیشتر شارژ باتری را نگه دارد. ساعت هوشمند Huawei مدل واچ جی تی 3 مدعی است که تا 14 روز می تواند شارژ باتری خود را حفظ نماید. این گج قابلیت اندازه گیری دمای بدن راهم دارد که می تواند مکمل ویژگی دیگر اسمارت واچ هوآوی برای اندازه گیری میزان اکسیژن خون باشد.

باتری قدرتمند در ساعت هوشمند واچ جی تی 3 هوآوی

ساعت هوشمند جدید هوآوی همزمان با گوشی هوآوی Nova 9 معرفی شد. این گوشی موبایل از نمایشگر اولد برخوردار است و تراشه اسنپدراگون 778G در آن به کار رفته است که با این ویژگی ها، یک میان رده خوب محسوب می شود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا