Connect with us

ساعت هوشمند گارمین Swim 2 با قابلیت تشخیص سکته مغزی

منتشر شده

در

ساعت هوشمند گارمین swim 2 با قابلیت تشخیص سکته مغزی

کمپانی گارمین علاوه بر تولید جی پی اس های دقیق و حرفه ای، در بازار گجت نیز فعالیت دارد، و با تولید محصولاتی همچون ساعت هوشمند طرفداران زیادی در این بازار جذب خود کرده است. هم اکنون نسخه جدید اسمارت واچ Swim با مجهز شدن به قابلیت های جدید رونمایی و معرفی شد؛ که نسبت به مدل های قبلی می تواند فروش خوبی را برای شرکت سازنده داشته باشد.

رونمایی ساعت هوشمند گارمین swim 2

لیست قیمت ساعت هوشمند

نام این اسمارت واچ گارمین نشان دهنده این است، که این ساعت هوشمند می تواند برای شناگران نیز بهترین انتخاب باشد، چرا که قابلیت هایی که کمپانی سازنده برای این محصول در نظر گرفته است؛ برای شناگران در حین شنا عملکرد خوبی را به همراه خواهد داشت.

ویژگی ساعت هوشمند گارمین swim 2

ساعت هوشمند گارمین Swim 2 همانند سایر اسمارت واچ های بازار گجت مجهز به سنسور ضربان قلب، ردیاب خواب و جی پی اس شده است، که به راحتی می تواند موقعیت مکانی شما را تشخیص دهد؛ علاوه بر این سری جدید ساعت هوشمند Swim به ویژگی هایی همچون تعیین مسافت، سرعت، تکنولوژی SWOLF و قابلیت تشخیص سکته مغزی بهره مند می باشد، که برای بسیاری از خریدارن جالب و جدید خواهد بود.

ساعت هوشمند گارمین Swim 2 مناسب تمام ورزشکاران :

طبق ویژگی های اعلام شده کمپانی Garmin ردیاب ‌های مختلفی را برای ساعت هوشمند Swim 2 در نظر گرفته است؛ که مناسب تمام ورزشکاران، ورزش های دو، دوچرخه سواری و… خواهد بود. از نظر ظاهری نیز ساعت هوشمند Swim 2 دارای صفحه نمایش گرد 1 اینچی بوده، و همانند نسخه های قبلی در کنار آن سه دکمه تعریف شده است که هر کدام از آنها کارایی متفاوتی برای کاربر خواهد داشت.

اسمارت واچ گارمین swim 2

قابلیت ضد آب بودن این محصول نیز سبب می شود Swim 2 بتواند تا عمق 50 متری آب دوام بیاورد، البته باتری آن نیز می تواند به مدت 7 روز این اسمارت واچ را روشن نگه دارد؛ ولی در صورت استفاده از سنسور ضربان قلب و جی پی اس عمر باتری آن 13 ساعت کاهش می یابد.

قیمت اسمارت واچ گارمین swim 2

قیمت ساعت هوشمند ساعت هوشمند گارمین Swim 2 هم اکنون در بازار گجت نیز برابر با 249 دلار خواهد بود. البته طبق اعلام کمپانی Garmin قرار است، این اسمارت واچ به زودی به سایر بازارهای گجت نیز عرضه شود.

لیست قیمت ساعت هوشمند گارمین

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار