Connect with us

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 و بررسی جزئیات آن

منتشر شده

در

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 و بررسی جزئیات

چند روزی مانده به رونمایی رسمی از ساعت هوشمند Galaxy Watch 3 و خبرهای زیادی در مورد آن به گوش می رسد. در روزهای اخیر نیز تصاویری از این عضو جدید خانواده گلکسی واچ منتشر شده است که نشان می دهد همانطور که در قبلا در شایعات شاهد آن بودیم، این ساعت هوشمند جدید سامسونگ در ابعاد و رنگ های مختلف به دست علاقمندانش خواهد رسید. رویداد رسمی سامسونگ با نام Galaxy Unpacked 2020 که در پنجم آگوست برگزار خواهد شد، رونمایی تعدادی از محصولات جدید سامسونگ را نمایش خواهد داد. در این رویداد مهم، علاوه  بر ساعت هوشمند گلکسی واچ 3، گوشی سری گلکسی نوت 20، گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 2، تبلت جدید گلکسی تب اس 7 و هندزفری بلوتوث گلکسی بادز لایو رونمایی رسمی خواهند شد.

ویژگی های ساعت هوشمند گلکسی 3 سامسونگ

لیست قیمت ساعت هوشمند سامسونگ

ویژگی های ساعت هوشمند جدید سامسونگ Galaxy Watch 3

ساعت هوشمند جدید سامسونگ در دو سایز به بازار عرضه خواهد شد. گذشته از تفاوت ظاهری این دو مدل از لحاظ سخت افزاری بسیار به هم شباهت دارند. تفاوت عمده در ظرفیت باتری آنها است. مدل 45 میلی متری از باتری 340 میلی آمپر و مدل 41 میلی متری از یک باتری 247 آمپری پشتیبانی می کند. تفاوت ظاهری آنها نیز در مدل فریم و سطح ساعت می باشد. ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 سامسونگ یک ساعت هوشمند کامل است که سعی شده تمام قابلیت های نسخه های قبلی ساعت هوشمند سامسونگ را در خود داشته باشد. البته هنوز مشخصات فنی آن به صورت کامل منتشر نشده است. اما بر اساس شایعات قبلی و اطلاعات موجود، به نظر می رسد ساعت هوشمند مدل گلکسی واچ 3 در دو نسخه اتصال به اینترنت وای فای و اینترنت LTE روانه بازار خواهد شد. هر دو نسخه این ساعت هوشمند مجهز به یک درگاه USB-A هستند و از توان شارژ 5 وات پشتیبانی می کنند. بر اساس شایعاتی که منتشر شده احتمالا قیمت پایه این محصول 400 دلار خواهد بود.

مشخصات ظاهری ساعت هوشمند گلکسی 3

مشخصات ظاهری گلکسی واچ 3 سامسونگ

در ویدئویی که به تازگی از جعبه گشایی ساعت هوشمند Galaxy Watch 3 منتشر شده است یک رنگ برنزی دیده می شود که به نام Mystic Bronz شناخته می شود. این طور به نظر می رسد که سامسونگ امسال رنگ برنزی خاصی را برای تمام محصولاتش در نظر گرفته است. چرا که در تصاویر افشا شده از سایر محصولغاتی که امسال از سامسونگ منتشر خواهند شد این رنگ دیده خواهد شد. در ویدئوی منتشر شده گجت سامسونگ مدل 41 میلی متری دارای نمایشگر 1.2 اینچی و نسخه 45 میلی متری دارای نمایشگر 1.4 اینچ خواهد بود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. هانی باقری

    آگوست 4, 2020 در 4:17 ب.ظ

    وایی چه خوشگله این گلکسی واچ3، عاشقش شدم، هم ظریفه و هم برند سامسونگ که کیفیترو تضمین میکنه، من همه ی کالاهای دیجیتالی رو از برند سامسونگ میخرم و واقعا راضیم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار